اس ام اس جوک

تازه ها

اس ام اس جوک

نظرات ()

sms khandedar joke92 اس ام اس و جوک خنده دار تیر ماه 92

دختر داییم از مکه اومده بود ما هم رفتیم دیدنش تا دیدمش بهش گفتم:سلااااام چطوری زیارت قبول
یهو احساساتی شدو برگشت گفت:ممنون زیارت تو هم قبول باشه حسین جان!!!
یه لحظه سکوت کردیم دختر داییم فهمید چه سوتی کرده رفت و در افق محو شد!
ینی ابراز احساساتت تو دماغ خرگوش دختر دایی:-D
.
.
.
.

اس ام اس جدید | اس ام اس خنده داراس ام اس جدید
قبض موبایلمو به بابام فرستادم اخرشم نوشتم بوس!
بابام بهم اس ام اس داد اون بوسو پاک کن قبضتو بفرست واسه اون پدر سوخته ای که باهاش حرف میزدی…!!


.
.
.
.
ما که اینطوریم:)
کل روزو دونبال ژوسه(سوژه) میگردیم واسه چارجوک بعد که یه چیز به مخچمون میرسه میام میبینم بزرگ تیتر زدن ( تا اتــــلاع ســانـوی بـرو بعـدا با بزرگترت بیا ) خوب اگه من بعدانی بودم که درسمو میخوندم icon smile اس ام اس و جوک خنده دار تیر ماه 92 :)

این پوستم احتیاج به لایک نداره چون کرم ببک میزنم icon smile اس ام اس و جوک خنده دار تیر ماه 92 :)
از حلزونم بهتره icon smile اس ام اس و جوک خنده دار تیر ماه 92 (:
والا =))
.
.
.
.

اس ام اس جدید | اس ام اس خنده دار | اس ام اس جدید
لعنت به اون پشه ای که همه جارو ول میکنه
مستقیم میره تو سوراخ بینی دستی میکشه دور میزنه میاد بیرون
اینا از بن لادنم وحشی ترن !
.
.
.
.
~ اختصاصی ایــمان الکــتــرو ~
عاغا شما هم مثل منید یا فقط من اینطوریم
هر وقت یکی از بچه های فورجوک یه مطلب درباره ی مخاطب خاصش می نویسه من که تا حالا مخاطب خاص نداشتم یه حس حسادت بهم دست میده
شما هم این طوری هستین یا فقط من اینطوری ام؟؟؟
.
.
.
.

اس ام اس جدید | اس ام اس خنده دار | اس ام اس جدید
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ! . . . ﮐﺜﺎﻓﺖ ! . . . اﮔﻪ ﺑﻴﺸﻮﺭ ﺑﺎﺯی ﺩﺭﻧﻤﻴﻮﺭﺩی … . . . ﺍﻻﻥ ﺑﭽﻤﻮﻥ ﺩﺍﺵ ﺍﻣﺘﺣﺎﻧﺎی ﺧﺮﺩﺍﺩ ﻭ ﻣﻴﺪﺍﺩ … ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ!!
.
.
.
.
ﻣﺎﻣﺎن ﺑﺰرگ دوﺳﺘﻢ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﺑﺎ ﻟﮑﺴﻮزش ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻧﺎ دﺳﺘﯽ ﻣﯿﮑﺸﻪ………….. . . . ﺑﻌﺪ ﻣﺎﻣﺎن ﺑﺰرگِ ﻣﻦ ﺑﻪ رﻧﮓ ﮔﻠﺒﻬﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﮔﺮﺑﻪ ای icon neutral اس ام اس و جوک خنده دار تیر ماه 92 ‎:-D
.
.
.
.
یادمه دوم دبستان بودم یه روز سر کلاس خوابم برد معلممون اومد بالا سرم و خیلی آروم و با نوازش گفت عزیزم پاشو بیرون کلاس واست متکا و پتو گذاشتن برو بخواب منم از خدا خواسته رفتم بیرون و تازه فهمیدم بیرونم کرده بیشور‏‏!‏
.
.
.
.


پیامک همسر یکی از اعضای تیم ملی والیبال:
… در یکی از تایم اوت‌ها تلفن همراهش را چک کرد و با پیامکی از ایران مواجه شد:
« آهای! یا بگو اون عجوزه‌ای که تاپ نارنجی پوشیده گورشو از نزدیکی منطقه سرویس گم کنه، یا اگه یه بار دیگه بری سرویس بزنی همه چی بین ما تموم می‌شه.»
.
.
.
.
در شگفتم از او کسایی که از سوسک می ترسند. من شبا اگه سوسکا رو بدنم رژه نرن خوابم نمیبره
بله زندگی دانشجوی اینه