اس ام اس مهر 92

تازه ها

اس ام اس مهر 92

نظرات ()

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس مهر 92
sms mehr



شعر که می خوانم  چشمانت را نبند

تو که می دانی حافظه ی خوبی ندارم



اس ام اس مهر 92
sms mehr



حقیقت تلخ است

 اما نه به تلخی تنهایی

تنهایی سخت است

اما نه به سختی جدایی


اس ام اس مهر 92
sms mehr



معنای شکست می شوی بعد از من

 سروی که نشست می شوی بعد از من

من زنده به گور می شوم بعد از تو

 تو مرده پرست می شوی بعد از من



اس ام اس مهر 92
sms mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس مهر 92
sms mehr



در فراقت آهنگ قلبم در غم است

 بی صدا می خندم اما روزگارم درهم است



اس ام اس مهر 92
sms mehr



هرچه می دوم

 با گمان رد گام های تو گم نمی شوم

راستی در میان این همه اگر

 تو چقدر بایدی



اس ام اس مهر 92
sms mehr



به حساب خیالبافی ام مگذار

 اما ستاره ای دارم در تاریکترین شب ها

فقط خواستم بدانی که می توان دل خوش کرد

 به چراغ های کوچک یک هواپیما



اس ام اس مهر 92
sms mehr



بی خوابی شب هایم را به چه تعبیر کنم

 که شب آرامش نگاه تو را

 برایم زمزمه می کند

 آرام بخواب که من بی قرارم

 بیدارم تا تو آرام بخوابی



اس ام اس مهر 92
sms mehr



تو یادت نیست

ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتنت

دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت


اس ام اس مهر 92
sms mehr



به آغوش تو محتاجم

برای حس آرامش

برای زندگی با تو 

 پر از شوقم 

پر از خواهـش



اس ام اس مهر 92
sms mehr



یه چیزی همیشه یادت باشه

لطف مکرر میشه حـق مسلم

بیش از حد لطف نکن 



اس ام اس مهر 92
sms mehr