دانلود کاملترین جعبه ابزار آموزشی مرجع دستگاه های اکسپریا در ایران

تازه ها

دانلود کاملترین جعبه ابزار آموزشی مرجع دستگاه های اکسپریا در ایران

نظرات ()

 

نام اپلیکیشن :کاملترین جعبه ابزار آموزشی پیشرفته دستگاه های اکسپریا (XPERIA ToolBox)

قابل استفاده برای برندهای : سونی و سونی اریکسون

تولید کننده و نویسنده: حمید شجاعی برجوئی

شماره تماس با پشتیبانی: ۰۹۱۳۰۱۴۱۶۱۲ از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در تمام روزهای هفته

شماره نسخه: 7.3

تعداد صفحات نسخه فعلی: ۱۱۰۰ صفحه

تاریخ آخرین ویرایش و ارائه نسخه: ۸ تیرماه ۱۳۹۴

تاریخ ارائه بروزرسانی در آینده: اعلام نشده

نسخه 7.3 اپلیکیشن Xperia ToolBox یک برنامه معمولی نیست بلکه حلقه اتصال بین شما و دنیای مدرن است یک برنامه آموزشی بسیار قطور ، مرجع و قدرتمند که سرآمد تمام اپلیکیشن های آموزشی اکسپریا در تمامی زمینه ها و در تمامی مارکت های ایرانی و خارجی می باشد و قادر است هر کاربر مبتدی و آماتور را به یک کاربر حرفه ای تمام عیار در تمامی رشته های مختلف اندروید شامل تعمیر ، فلش ، آپدیت ، آنلاک ، نصب رام رسمی و غیر رسمی ، ساخت رام رسمی و غیر رسمی ، روت … و بسیاری دیگر از عملیات های حیاتی که هر کاربر به آن نیاز کاملا جدی دارد را در خود جای داده است از ویژگی های بسیار کوچک که درون این اپ قرار دارد می توان به :

– نصب و راه اندازی انواع کاستوم رام های حرفه ای با نسخه اندروید ۵٫۰ و ۵٫۱ و … مانند (سیانوژن ، اسلیم ، مویی ، یخ سرد ، فوق العاده مخلوط ، اومینی ، کندی ، آ او اس پی ، پی ای سی و …) در حقیقت این برنامه یک برنامه آموزشی چند قطبی (بهترین برنامه آموزشی کاستوم رام برای اکسپریا) است.

– نصب و راه اندازی انواع کاستوم رام های ارتقاء یافته و نیمه ارتقاء یافته مانند (رام اکسپریا Z4/Z3+ و رام های دئودکس شده ، دبلات شده ، روت شده و …) در حقیقت این برنامه یک برنامه آموزشی جهت ارتقاء و حرکت به سوی آینده نوین است.

– ویژگی بارز و متمایز کننده از تمام اپ های دیگر که در سایر مارکت های داخلی و خارجی ، قابلیت اجرا کلیه آموزش ها و امکانات در گوشی ، تبلت ، لپ تاپ ، PC می باشد برای مواقعی که گوشی یا تبلت تان را می خواهید راه اندازی کنید و باید خاموش شود!!! (برای اولین بار در دنیا)

– در این برنامه امکاناتی مانند آموزش تعمیرات نرم افزاری به چشم می خورد مانند فلش ، آپدیت و … البته نکته قابل توجه دارا بودن ۱۰۰۰ گیگابایت کتابخانه آنلاین فایل رام های رسمی است که در نوع خود در دنیا بی همتاست (تمام مدل های اکسپریا از X8 گرفته تا Z4/Z3+)

– این برنامه را می توان یک برنامه روت تمام عیار به معنای واقعی کلمه توصیف نمود بخش روت این برنامه از اپ قدرتمند All Android Root قدرت گرفته است و هیچ مدل اکسپریایی وجود ندارد که این برنامه نتواند آن را برای شما روت کند در یک جمله کوتاه فوق العاده قدرتمند/.

– توسط این اپ می توانید انواع تکنولوژی پردازش صدا و تصویر را که در انحصار شرکت های مختلف از جمله سونی ، اچ تی سی و … می باشند را به گوشی یا تبلت خود بیاورید و از آن ها نهایت استفاده را ببرید.

– از نکات حائز اهمیت می توان به پشتیبانی لایف تایم (تا هر زمانی که تولید می گردد) این برنامه به صورت تخصصی و فوق تخصصی توسط کارشناسان با تجربه اشاره نمود که اگر به مشکلی یا سوالی برخورد نمودید با تماس با آن ها می توانند نقش یک منجی (نجات دهنده) را برای شما ایفا کنند.

و اگر بخواهیم تمام قدرت این اپ را به رخ رقبا بکشیم باید این گونه بیان نمود که ۱۰۰ برگ می توان در مورد ویژگی های این اپ نوشت … و البته هر روز کامل و کاملتر می گردد (همچون گردباد) مطالب درون این اپلیکیشن بقدری مهم و حیاتی هستند که در هیچ جای کشور آنها را آموزش نمی دهند و بابت انجام هر یک از مطالب درون اپ بدون در اختیار گذاشتن آموزش به مشتری با مبلغ هنگفتی انجام می گردد از این رو با ارائه اپ جعبه ابزار بسیار پیشرفته اکسپریا شما می توانید فعلا به مطالبی بالغ بر ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان دسترسی پیدا کنید.

شاید با شنیدن لغات بالا تصور کنید که انجام این عملیات ها برایتان سخت باشد اما سخت در اشتباه هستید زیرا آموزش های درون این برنامه آموزشی به قدری گام به گام و دسته بندی شده و آسان است که کودکان ۱۰ ساله هم می توانند عملیات های بالا را فرا گیرند و حرفه ای شوند.

بیش از ۱۸۰ تعمیرکار در سرار کشور از قدرت این اپ جهت خدمات به مشتریان خود اکنون در حال استفاده هستند زیرا مطالب در هیچ جای کشور یافت نمی شود و کاملا بر اساس تجربه حرفه ای است باید بدانید با خرید اپلیکیشن Xperia ToolBox گذرتان هیچ وقت به تعمیر گاه نخواهد افتاد. حتی یکبار