نرم افزارهاي حفاظتی كاسپر اسكاي

تازه ها

نرم افزارهاي حفاظتی كاسپر اسكاي

نظرات ()

محصولات عرضه شده توسط گروه کاسپرسکی که یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی است، در بین کاربران رایانه بسیار پر طرفدار می باشد. به تازگی نسخه نهایی آنتي ويروس و اينترنت سکوریتی این شرکت روسی عرضه شده است. در نرم افزار های Kaspersky Internet Security 2013 و 2013 Kaspersky AntiVirus ابزارهای مختلف بسیاری برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است.
در این نسخه از نرم افزار تنظیمات پیشرفته ای برای ایجاد یک محیط امن برای کودکان لحاظ شده است. قابلیت هایی چون سیستم ضد روتکیت، تشخیص و اعلان تروجان هایی مانند Magic lantern، جلوگیری از ورود به سایت های ویروسی، پاکسازی پیشرفته قسمت های مختلف ويندوز، چک کردن برنامه های Startup، شناسایی انواع نرم افزار جاسوسی، امكان ساخت دیسک نجات، مقابله پر قدرت در برابر Viurs ها، Trojan ها، Malware ها و Worm ها و .... تنها بخشی از امکانات متعدد این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزارهای Kaspersky Internet Security و Kaspersky AntiVirus:
- جلوگیری از ورود به سایت های ویروسی
- امكان تنظیمات پیشرفته برای ایجاد محیط امن برای کودکان
- محافظت در مقابل ویروس و نرم افزار های جاسوسی به صورت Real-time
- مقابله پر قدرت در برابر Viurs ها، Trojan ها، Malware ها و Worm ها
-  سیستم ضد روتکیت
- سیستم چک کردن اسکریپت
- تشخیص و اعلان تروجان هایی مانند Magic lantern (تروجان متعلق به FBI) و جلوگیری از فعالیت های آن ها
- پاکسازی پیشرفته قسمت های مختلف ويندوز
- چک کردن ترافیک HTTP
- زیر نظر گرفتن تغییرات فایل ها
- چک کردن برنامه های Startup
- جلوگیری از پنجره های Pop-up و بنر
- کنترل نرم افزارهای Outlook Express و TheBat
- امکان ساخت دیسک نجات
- سیستم جلوگیری از Spam برای نرم افزارهای مدیریت ايميل
- شناسایی انواع نرم افزار جاسوسی

- و ... 

Kaspersky Anti-Virus 2013             دانلود

Kaspersky Internet Security 2013  دانلود

 كرک دائمی محصولات کسپراسکای  دانلودKaspersky Trial Reset 2012 v2.3.0.41

نحوه استفاده Kaspersky Trial Resetter :
اول از همه بزارین این فایل ریست تو حالت فشرده بمونه چون اگه اکستراکتش کنین کاسپر سریعا اونو ویروس فرض کرده و حذفش می کنه پس بزارین همون زیپ شده بمونه و هر ماه یکبار که خواستین ریستش کنین به نحوی که خواهم گفت بازش کنین و ازش استفاده کنین.

نحوه ریست کاسپراسکای:
ابتدا اینترنتتون رو دیسکانت کنین و قبل از باز کردن فایل زیپ ابتدا باید به قسمت setting و بعد option کاسپراسکای برین و تیک قسمت enable self-defense رو بردارین و بعد روی آیکون کاسپراسکای در قسمت taskbar کنار ساعت راست کلیک کرده و گزینه exit رو بزنید. بعد از اینکار حالا وارد فایل زیپ شده و روی این برنامه کلیک کنید تا شروع به ریست کردن بکنه. بعد از مدتی ریست کردن تموم شده و خود کاسپر اتوماتیک صفحه فعال سازی رو خواهد آورد که اونجا هم روی قسمت activate trial version کلیک کنین تا باز هم ۳۰ روز فعال بشه و بدین ترتیب می تونین به صورت نامحدود و با تمام آپدیت های لازم از کاسپراسکای استفاده کنین و لذت ببرین.