مشکلات نرم افزار

تازه ها

مشکلات نرم افزار

نظرات ()

عدم اجرای واژگان در نسخه موبایل

در بعضی موارد ممکن لغاتی  که از طریق کامپیوتر ساخته شده اند در نسخه موبایل اجرا نگردد، که این مشکل در اکثر موارد مربوط به فونت می باشد برای رفع این مشکل کافی است که یک یا چند بار نوع فونت لغات را تغییر دهید و سعی کنید از فونت sansSerif  و یا فونت های دیگر پیش فرض ویندوز استفاده نمایید، در صورتی که نتوانستید اصلاح کنید می توانید برای اینجانب ارسال کنید تا برایتان اصلاح کنم

این مشکل معمولا در گوشی های سونی اریکسون می باشد

best.amoozesh@gmail.com

     

عدم دسترسی نرم افزار به حافظه تلفن

معمولا این مشکل در گوشی های نوکیا صادق است برای رفع این مشکل برروی نرم افزار رفته و گزینه option و سپس application access و سپس  data access را انتخاب نمایید دبعد از باز کردن این منو گزینه های read user data و add and edit data  را باز کرده  برای هر دو گزینه ask every time  را انتخاب نمایید

   

خانه های نرم افزار

یک مشکل دیگه که البته زیاد مهم نیست اینه که متوجه شدم خونه های این نرم افزار ظاهرا خیلی بالاست خودم تا 12 تاشو رفتم و به نظر بی نهایت میاد پیشنهاد می کنم که تا مرحله پنجم ششم که رفتین کافی باشه خود جعبه لایتنر تا 5 مرحله داره

موفق باشید