Mirror’s Edge 2

تازه ها

Mirror’s Edge 2

نظرات ()

EA: عنوان Mirror’s Edge دو و نیم میلیون کپی فروخته است؛ ساختن دنباله برای نسل حاضر ممکن نبود

mirrors-edge-2-5

Patrick Soderlund از EA در مصاحبه ی اخیرش اعلام کرد Dice تعداد دو و نیم میلیون کپی از عنوان Mirror’s Edge را به فروش رسانده است و ساختن دنباله فقط برای نسل بعد کنسول ها ممکن بود.

Soderlund در مصاحبه با CVG گفت حتی با اینکه ناشر بازی تصوراتی از دنباله ی بازی داشتند و سازندگان چیز دیگری میخواستند، در آخر همه به این نتیجه رسیدند که ساختن دنباله فقط برای نسل بعد میسر است.

با شما روراستم، ما سالها دنبال Mirror’s Edge بودیم و تیم های اولیه ی کوچکی هم داشتیم و ایده هایی هم درباره ی دنباله ی بازی در سرمان میچرخید که بازی چطور باید باشد. اما نشد تا اینکه Sara Jansson -که حالا تهیه کننده ی بازی است- آمد و Karl-Magnus Troedsson را صدا زد و گفت ” گوش کنید، من ایده هایی دارم که دنباله چطور باید باشد”. او دیدی داشت که خیلی الهام بخش بود و ما هم گفتیم ” همین الان باید بسازیمش!”

جالب اینجاست که این دنباله ی بازی ای بود که باید برای نسل بعد ساخته میشد و این باحال بود.من خوشم آمد چون کاری که آنها میکردند چیزی نبود که روی این نسل جواب بدهد.

Soderlund میگوید بازی اصلی چیزی قریب به دو و نیم نسخه فروش داشته و این دلیلی شد که کمپانی،‌حمایت کامل خودش را از این بازی اعلام کند.

ما  ۲٫۵ میلیون نسخه از Mirror’s Edge فروختیم و کسی شک نداشت- یعنی البته که یک Mirror’s Edge جدید ساخته میشد. کل کمپانی پشت این پروژه بودند.

Soderlund اعلام میکند که EA مطمئن است، Mirror’s Edge جدید با استقبال گیمرها مواجه خواهد شد و حتی بیشتر از عنوان قبلی فروش خواهد داشت.

البته که فکر میکنیم موفق خواهد بود.مردم بازی را دوست خواهند داشت و حتما بیشتر از بازی قبلی فروش میکند. خیلی جاها هست که باید به آنچه قلبت میگوید توجه کنی و چیزهایی را که روی کاغد نوشته میشوند و برایت دلیل می اوردن را کنار بگذاری. من فکر میکنم طرفدارن قلبا از بازی راضی خواهند بود و خوشحالم که با شرکتی کار میکنم که این فرصت را در اختیارمان قرار میدهد.

منبع:گيمفا