Mirror’s Edge 2

تازه ها

Mirror’s Edge 2

نظرات ()

قسمت دوم بازی Mirrors Edge   ،  هفته ی گذشته در E3 2013  رسماً رونمایی شد ! این بازی که  EA  انتشار آن را بر عهده دارد با  آخرین نسخه ی موتور داخلی این شرکت Frostbite 3  ساخته خواهد شد . پس،  از همین حالا هم می توان گفت این بازی  گرافیک بسیار بالایی دارد ! بازی  در سبک اول شخص ماجراجویی و به صورت Open world  (یعنی بازیهایی که به گیمرها اجازه ی آزادی عمل و گشت وگذار آزادانه در محیط بازی را می دهند) و در مجموع به قسمت قبلی خود وفا دار خواهد ماند و همچون قسمت قبلی که در سال ۲۰۱۰ عرضه و نمرات نسبتاً خوبی به دست آورده بود ، شخصیت اصلی بازی فِیت (Faith)  با حرکات اکشن و سریع خود بازی را به پیش خواهد بُرد !

 

do.phpimgf15 13Mirrors edge 010 بازی Mirrors edge 2

 

هنوز اطلاعاتی درباره ی زمان تکمیل شدن این بازی نداریم ! دایس اعلام کرده Mirror’s Edge ۲ هر وقت آماده شود، خواهد آمد  ! اما حداقل مطمئن هستیم که این بازی برای Xbox one  ،  PS4  و رایانه های شخصی  عرضه خواهد شد . در اینجا می توانید اولین ( و فعلاً تنها ) پیش نمایش منتشر شده از این بازی را ببینید ( پیشنهاد می کنم این تریلر را از دست ندهید ! )

قسمت دوم بازی Mirrors Edge   ،  هفته ی گذشته در E3 2013  رسماً رونمایی شد ! این بازی که  EA  انتشار آن را بر عهده دارد با  آخرین نسخه ی موتور داخلی این شرکت Frostbite 3  ساخته خواهد شد . پس،  از همین حالا هم می توان گفت این بازی  گرافیک بسیار بالایی دارد ! بازی  در سبک اول شخص ماجراجویی و به صورت Open world  (یعنی بازیهایی که به گیمرها اجازه ی آزادی عمل و گشت وگذار آزادانه در محیط بازی را می دهند) و در مجموع به قسمت قبلی خود وفا دار خواهد ماند و همچون قسمت قبلی که در سال ۲۰۱۰ عرضه و نمرات نسبتاً خوبی به دست آورده بود ، شخصیت اصلی بازی فِیت (Faith)  با حرکات اکشن و سریع خود بازی را به پیش خواهد بُرد !   do.phpimgf15 13Mirrors edge 010 بازی Mirrors edge 2   هنوز اطلاعاتی درباره ی زمان تکمیل شدن این بازی نداریم ! دایس اعلام کرده Mirror’s Edge ۲ هر وقت آماده شود، خواهد آمد  ! اما حداقل مطمئن هستیم که این بازی برای Xbox one  ،  PS4  و رایانه های شخصی  عرضه خواهد شد . در اینجا می توانید اولین ( و فعلاً تنها ) پیش نمایش منتشر شده از این بازی را ببینید ( پیشنهاد می کنم این تریلر را از دست ندهید ! )