انتخابات 7 اسفند 94

تازه ها

انتخابات 7 اسفند 94

نظرات ()

انتخابات سایه خودش را بر خانه کوچک ما هم انداخته ...

حالا جناب همسر طرفدار یک شخص خاص در این ولایت شده می گوید مرد صادقی ست زجر کشیده است خودش خودش را بالا کشیده و و و ...

من اما خوش بین نیستم نه تنها به این نامزدهای اینجا بلکه به همه کاندیدها...

یک جورایی همه شان سیاه نمایی می کنند احساس می کنم صداقت در کلام هیچ کدام شان نیست...

البته میگن نگید هیچ کس یا هیچ کدام چون دروغ میشه بگید بعضیها ...

دیروز در بدترین شرایط از مشهد برگشتیم ولایت فقط به خاطر اینکه سخنرانی جناب همسر بود در حمایت از کاندید مورد علاقه اش و من کفری بودم از دست هر دو نفرشان...

هر بار سخنرانی حضرت آقا است که مرا وادار میکند  پای صندوق رای بروم فک کنم اگه یه سال حضرت آقا درباره اهمیت شرکت در انتخابات سخنرانی نکنند عده زیادی مثل من رای ندهند...

انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی حالا مدتیست سایه اش افتاده بر خانه ما بدون اینکه من بخواهم ...