نکات لازم هنگام نصب نرم افزار هدیه

تازه ها

نکات لازم هنگام نصب نرم افزار هدیه

نظرات ()

1 – مطمئن باشید که رایانه شما در وضعیت Administrator باشد. یعنی اختیارات کامل را در رایانه خود داشته باشید و محدود(Limite)نباشد . برای این کار به تنظیمات User Account بروید و در قسمت change your account type اقدامات لازم را انجام دهید .

2- از فارسی بودن سیستم خود مطمئن باشید ، برای این کار به تنظیمات Region and Language در قسمت کنترل پنل بروید و همه حالت ها را به فارسی و ایران تبدیل کنید .

3 – حالا می توانید SQL Server  را نصب کنید ، لازم به توضیح است اگر از قبل این برنامه را در سیستم خود دارید نیازی به نصب مجدد آن نیست . اگر این برنامه را در سیستم خود نداشتید این برنامه را باید قبل از اجرای نرم افزار نوسا نصب کنید و سی دی نرم افزار را بیرون آورده و اقدامات بعدی را که نصب پایگاه تعاریف پایه سیستم می باشد را انجام دهید. اگر SQL Server   را نصب کردید ولی نرم افزار اجرا نشد ، علت آن این است که SQL Server   را به طور کامل نصب نکرده اید و یا موارد 1 و 2 را رعایت نکردید و باید دوباره SQL Server  را نصب کنید .

4-در ویندوز SEVEN به دلیل ضریب امنیتی بالا نصب SQL Server کمی سخت تر است و باید ضریب امنیتی سیستم خود را پایین بیاورید. روی لینک زیر کلیک کنید :

انواع سيستم عامل Windows و رفتار آنها