نصب نسخه جدید نرم افزار نوسا

تازه ها

نصب نسخه جدید نرم افزار نوسا

نظرات ()

بسمه تعالی

جمعه 29 دی1391 ساعت: 5:57توسط:محمد موسوی
سؤال : سلام من یکی از مشتری قدیمی شرکت نوسا هستم برنامه قبل هم دارم برنامه جدید هم خرید کردم ولی برای نصب و کارکردن مشکل دارم لطف راهنمائی کنید متشکرم

 

جواب : برای نصب نسخه جدید نرم افزار نوسا کافی است فایل مربوط به آن را دانلود کرده و در رایانه خود در همان مسیر نسخه قبلی past  کنید ، بدیهی است بعد از این کار رایانه شما یک پنجره باز می کند مبنی بر اینکه آیا در این مسیرعملیات انجام شود ؟ که شما با زدن کلید  yes این کار را انجام می دهید

سپس نرم افزار نوسا را باز کنید و در قسمت مدیریت سیستم بروید و سپس به منوی سیستم و بعد آیکون تبدیل یک سیستم اطلاعاتی به نسخه جاری نرم افزار را کلیک کنید .

بعد از این مراحل باید پشتبانی(بک آپ) را که قبلا تهیه کردید بازیابی کنید و تمامی اطلاعات را به سیستم برگردانید