جزئیات واچ داگز//گرافیک نسخه ps4 و سیستم مورد نیاز pc

تازه ها

جزئیات واچ داگز//گرافیک نسخه ps4 و سیستم مورد نیاز pc

نظرات ()

پس از اینکه تاریخ انتشار عنوان Watch Dogs منتشر گردید، سیری از اطلاعات جدید از این عنوان در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد هنوز این بازی از کیفیتی فوق العاده برخوردار است.

به تازگی کارگردان خلاق این بازی یعنی آقای Jonathan Morin اطلاعات جدیدی از این عنوان جهان آزاد را در تویتر خود منتشر کرده است. وی در پاسخ به سوال یکی از طرفداران مبنی بر اینکه گرافیک نسخه ی PS4 همانند نمایش بازی در E3 2013 خواهد بود و اینکه هنگام شلیک به دشمنان خون مشاهده خواهد شد، پاسخ داد :

بله گرافیک نسخه ی PS4 فوق العاده خواهد بود و در مورد خون نیز، بله هنگام شلیک منتشر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شلیک به یک اندام خاص مانند پا، دشمنان تحت تاثیر قرار می گیرند و برای مثال لنگ می زنند، پاسخ داد :

خیر، با شلیک به اندام های خاص شاهد واکنش نیستیم. ما اعتبار خود را از راه های مناسب تری به دست می آوریم و نیازی به این موارد نداریم.

وی همچنین حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بر روی PC را نیز اعلام کرد که مورد تایید یوبی سافت می باشد :

Intel Core 2 Quad Q8400 2.66Ghz or AMDPhenom II X4 940 3.0Ghz

6GB RAM

1024 VRAM DirectX 11 Shader 5.0

SCard: DirectX9

25GB Space

داستان بازی پیرامون یک حادثه ی واقعی در سال ۲۰۰۳ در آمریکا می باشد. در این سال یک هکر  به نام Reymond Kenney با انتشار یک ویروس در سیستم مدیریتی آمریکا باعث می شود که برق ۵۵ میلیون نفر قطع شود و در همین خاموشی حدود ۱۷ انسان بی گناه که مشخص نشد توسط چه کسانی کشته شده اند، به قتل برسند. این حادثه ی عظیم سبب می شود که نهاد های نظارتی برای جلوگیری از هر گونه ی حادثه یا اتفاقی سیستم نظارت بر شهر را به یک سیستم کاملا کامپیوتری به نام Central Operation System تبدیل کنند. در این میان عده ی زیادی که قصد مقابله با چنین نا عدالتی ها را داشتند توسط این سیستم سرکوب می شدند یکی از این افراد شخصیت اصلی بازی یعنی Aiden Pearce می باشد که خانواده اش در این راه صدمه ی جدی دیده اند. Aiden برای مقابله با تمامی این نابسامانی ها و نجات مردم و از همه مهم تر انتقام از کسانی که به خانواده اش صدمه زده اند دست به یک خیزش می زند، خیزشی که می تواند تمام شیکاگو را به ورطه ی نابودی بکشاند . با توجه به اینکه Aiden یک هکر با سابقه است تنها راه مقابله با این سیستم که به اختصار ctOS نامیده می شود را هک کردن این سیستم می داند.

این عنوان قرار است در ۲۷ ماه می سال ۲۰۱۴ ( ۶ خرداد ۹۳) بر روی کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC منتشر شود و در تاریخ نا معلومی نیز بر روی Wii U عرضه خواهد شد