پروفایل اکانت amir zoro

تازه ها

پروفایل اکانت amir zoro

نظرات ()

به نام یگانه منجی عالم بشریت

بله سرور هم تا چند ساعت دیگه تموم میشه و چه خوب و چه بد خودمون میمونیمو خودمون .

البته دوستان زیادی پیدا کردیم و الی رغم دشمنی های زیاد و حرفای نا پاکی که بهمون نسبت دادند احساس میکنم سرور رو خوب تموم کردم .

نمیخوام بگم از اینکه خودم کتیبه نزدم ناراحت نیستم اتفاقا کلی هم ناراحت شدم و البته از اینکه دوست خوبمون کتیبه رو گرفت خوشحالم و بهش صمیمانه تبریک میگم .

اما چند نکته هست که باید یاد آور بشم .

این اکانت اگر به اینجا رسید حاصلش تلاش بچه های گلی بود که روش بی منت کار کردند و وقت گذاشتند.

دوستانی نظیر علیرضا alisadr12 ، وحید ، علی و سام که افتخاری برام شد که در کنارشون بودم و برای همشون آرزوی موفقیت دارم.

تشکر میکنم از همه دوستانی که صمیمانه در کنارمون بودند و تو تمامه مراحل این بازی کمکمون کردند .

امیدواریم بتونیم روزی ذره ای از محبت هاشون رو جبران کنیم .

ezioateetoore . behnamiii . مهدتی . امپراطوری استقلال . ای کاش . ارواح شوالیه ها . ahmadshahir . timo

و اما یه تشکر ویژه از بچه های گلادیاتورز که بعضی هاشون بهمون خیلی کمک کردند مخصوصا یاسین و علی که دمشون گرم علی آقا که از ابتدای سرور کنار هم منطقه رو حفظ کردیم و یاسین جان که الی رغم این همه مشکلات که با ما داشتند باز کلی نیرو کردند تو دیوار کتیبه که شاید کتیبه دست من باشه اما دیر رسیدیم .

و اما جا داره از اتحادی بگم که واقعا اتحاد بود . بچه هاش میدونستند چی کار باید بکنند و هدفشون چیه . افتخار بزرگی برامون بود که در کنار دوستانه گلی مثل احسان و حامد اس جی اچ ، صالح معلم کلا، مهدی ترک اوغلو ، امیرمحمد و مهدی لاوی  ، هادی ریزه میزه و دوستانه گل اکانت کاسپین مجتبی و اسماعیل و همه اعضای گل اتحادمون آراد و امیرو صادق بک بازی کنیم و کتیبه رو با اتحاد آرشیو کنیم و به همشون تبریک میگم .

در انتها جای داره بگم من و علیرضا روی این اکانت کار میکردیم و بعدا دوستانه دیگه اضافه شدند و تصمیم گرفتیم اگه صاحب کتیبه شدیم این گنجینه رو ببخشیم به موسسه کودکان مبتلا به سرطان محک و برای این هدفمون کلی تلاش کردیم و خیلی ها که برای خرید اکانتمون بهمون نامه میزدند رو رد کردیم و تمامه هزینه ها رو تقبل کردیم که در کنار افتخاری که بدست میاد ذره ای کار خداپسندانه هم انجام بشه در این کار دوستانه بسیار گلی مثل مجتبی و نیمای عزیز رو در کنارمون داشتیم که همه عصرپاشداهان خوب داداش نیما رو میشناسند .

ما نیت خالصانه خودمون رو داشتیم و حالا چه با کتیبه و چه بودنه اون پیروزیم . 

بردن کتیبه سرور 14 رو به همه اعضای آنفورگیون و خصوصا بچه های پر تلاشه اکانت امیرحسنی تبریک و شادباش میگم .

امیدوارم اگه اسم کسی جا افتاده منو ببخشه . البته دلم نمیاد اسمی از عرفات84 و ادبش نبرم. البته ایشون شاید منو نشناسند ولی با اکانتهای مختلفی در ارتباط بودم باهاشون که واقعا مجذوب ادب و فهم این بازیکن گله سرور شدم . ایشاا... هر جا هست همیشه موفق و سلامت باشه.

با تشکر از همه و اهالی عصرپادشاهان که بازم یه سرور مارو تحمل کردند

امین 26 ساله ساکن مشهد.

Zoro Team 

پروفایل اکانت من amir zoro از اتحاد UNFORGIVEN IR سرور14