Xbox one قادر به اجرای برنامه های ویندوز 8 خواهد بود

تازه ها

Xbox one قادر به اجرای برنامه های ویندوز 8 خواهد بود

نظرات ()

چناچه شایعه های چند وقت پیش در مورد Xboxone را به یاد داشته باشید به یاد دارید که شایعه هایی از توانایی اجرای برنامه های ویندوز 8 بر روی این کنسول مطرح می شد. بر طبق لیستی که در سایت Dell.com در مورد مشخصات و ویژگی های کنسولی ارایه شده این کنسول را قادر به اجرای برنامه های ویندوز 8 می داند که با توجه به این مطلب احتمال وجود چنین خصیصه ای در Xbox One زیاد خواهد بود.
xbox windows
شما می توناید با کلیک روی توضیحات و امکانات XBOXOne در سایت Dell.com مطلبی که این موضوع را نشان می دهد را مشاهده کنید.
توضیحات درج شده در این سایت:” در نظر بگیرید که بازی ها رسما تغییر کرده اند. تمام برنامه های مورد علاقه ی شما در ویندوز8 قابل اجرا و انتقال روی XboxOne خواهند بود، اکنون موبایل، رایانه ی شخصی، تبلت و تلویزیون شما تماما قادر به ارائه ی تجربه ی یک شبکه ی به هم پیوسته از سرگرمی به شما می باشند.
شروع شایعات اولیه در اپریل گذشته قبل ازنمایش کنسول ها بود. گفته می شد که سیستم عامل Xbox One شابهت هایی با ویندوز 8 داشته و به شما اجازه ی استفاده از برنامه های ویندوز 8 بر روی آن را خواهد داد.
مایکروسافت تایید کرده بود که کنسول قادر به اجرای چند سیستم عامل به صورت همزمان را خواهد شد که یکی از آنها بر پایه ی ویندوز 8 خواهد بود.اگر چه این شرکت نظر قاطعی در مورد برنامه های ویندوز 8 نداده است.
ایا این موضوع معادلات را در نسل بعد تغییر خواهد داد؟
مشتاقاته منتظر نظرات شما عزیزان در این مورد هستیم.