PS4 vs Xbox One: بازی های لانچ چند پلتفرمی مشترک

تازه ها

PS4 vs Xbox One: بازی های لانچ چند پلتفرمی مشترک

نظرات ()

تا چند هفته دیگر کنسول های نسل بعدی «پلی استیشن 4» و «ایکس باکس وان» عرضه خواهند شد. در این قسمت می خواهیم بازی های مولتی پلتفرمی که به صورت مشترک برای دو کنسول منتشر می شود را بررسی کنیم. کمپانی های بازیسازی مختلف از خیلی وقت پیش و حتی قبل از رونمایی کنسول های نسل بعدی کیت اَن ها را داشته اند پس با اَشنایی کامل بازی ها را طراحی کرده ان، زمان لانچ نیز یکی از بهترین موقعیت ها است که کمپانی ها شاهد فروش خوبی بازی نسل بعدی خود باشند.

بازی های مشترکی که برای هر دو کنسول Xbox One و PS4 عرضه خواهند شد در سبک های مختلفی قرار دارند اما فرنچایز های معروف همیشگی هستند. بیشتر اَن ها برای پلتفرم های نسل حاضر یعنی PC،Xbox 360 و PS3 نیز منتشر خواهند شد. اَیا واقعا منتظر «ندای وظیفه: ارواح» هستید؟ پس بهتر است بر روی نسل بعد بازی را خریداری کنید.

در مورد برخی عناوین محتواهای انحصاری یا انحصار زمانی وجود دارد اما اگر بخواهید طبق محتواها بازی را خریداری کنید هر دو کنسول در مقابل یکدیگر قرار دارند و مخالف هم هستند.

به این دلیل که پلی 4 زود تر در اَمریکای جنوبی عرضه می شود.(و بر عکس اَن در اروپا) ممکن است یک بازی کمی زودتر یا دیرتر در دسترس قرار گیرد که مسئله ی مهمی نیست. (جزئیات در ادامه مطلب)