یک پیام تکان دهنده

تازه ها

یک پیام تکان دهنده

نظرات ()

کسی از زنی پرسید 

:ایا شما شاغل هستید یا خانه دار؟

او پاسخ داد:بله من یک خانه دار تمام وقت هستم!!

من 24ساعت در روز کار میکنم..

من یک مادر هستم

من یک همسر هستم

من یک دختر هستم

من یک عروس خانواده همسر هستم

من یک ساعت زنگدار هستم

من یک اشپز هستم

من یک پیشخدمت هستم

من یک معلم هستم

من یک گارسون هستم

 من یک پرستار بچه هستم

من یک دستیار هستم

من یک مامور امنیتی هستم

من یک مشاور هستم

من یک ارامش بخش هستم

مرخصی استعلاجی ندارم

روز استراحت ندارم

شبانه روز کار میکنم

و24 ساعته گوش به زنگم..

تمام ساعات و 

دستمزدم این است

مگه چیکار کردی از صبح تا حالا؟

 

دم همه مامانا گرم واسه معرفتشون

واسه اینکه ما خیلی راحت دلشون رو میشکونیم

ولی دو دیقه بعد لبخندشون از همیشه گرم تره

دم شون گرم واسه اینکه اگه نباشن یه خونه به هم میریزه و یه خونواده لنگ میمونه

پ.ن:خواهشا این دو ماهه اخر سالو تو کارا کمکشون کنین بی منت ..بی لب و لوچه اویزون 

بدون امروز فردا کردن

امروز هستن قدرشون رو بدونین تا فردا غصه قدر نشناسی امروز رو قصه هر روزتون نکنین

 

زیباترین عکس متحرک مادر و فرزند