Ubisoft اعلام کرد Watch Dogs بین آپریل تا ماه ژوئن عرضه خواهد شد

تازه ها

Ubisoft اعلام کرد Watch Dogs بین آپریل تا ماه ژوئن عرضه خواهد شد

نظرات ()

Watch Dogs یکی از مورد انتظارترین و مهم ترین بازی های سال 2014 است و تا امروز تاریخ مشخصی برای عرضه این عنوان اعلام نشده اما امروز Ubisoft تائید کرد که این عنوان بین ماه های آپریل تا ژوئن عرضه می شود.

watch_dogs_by_yuraezio-d699etm

Watch Dogs در ابتدا قرار بود که برای دو کنسول نسل بعدی Playstation 4 و Xbox One انتشار یابد اما حال به دلایلی نامعلوم به تعویض افتاد. علاوه بر این , همچنین یوبی سافت تائید کرد که نسخه Wii U عنوان Watch Dogs در تاریخی که بعدا اعلام می شود , منتشر خواهد شد.

در بازی‌ سگ‌های نگهبان، بازیکنان کنترل مردی به‌ نام آیدن پیرس (با صدای نوام جنکینز) را بدست می‌گیرند که می‌تواند به دستگاه‌های الکترونیکی مختلف محافظت شده به سیستم‌عامل مرکزی شهر (ctOS) نفوذ کند؛ و به بازی‌باز این اجازه داده می‌شود تا راه‌های مختلفی را برای ردکردن مراحل بازی بپیماید. به‌طور مثال هک کردن تلفن‌های همراه مردم به‌ منظور بازیابی داده‌های بانکی و سرقت منابع مالی، ایجاد اختلال در عملکرد تجهیزات برای منحرف کردن دیگر شخصیت‌ها و هک کردن چراغ‌ های راهنمایی و رانندگی جهت بوجود آوردن تصادف. بازیکنان همچنین می‌توانند اطلاعات غیرنظامیان (افراد معمولی) را از طریق افزودن بازخوردهای واقعیت افزوده بدست بیاورند که منجر به فراهم آمدن اطلاعات مربوط به شخصیت، سلامت و رفتار افراد می‌شود. هدف‌ها در نمایشگاه‌ها و مراسم‌ها به نمایش درمی‌آیند که مشمول پیدا کردن اهداف خاص و به‌ قتل رساندن آن‌ها، گریز از دست پلیس و دنبال کردن قربانیان، به منظور متوقف کردن قاتلان آن‌ها می‌باشد.