دانلودبازی مردعنکبوتی نهایی

تازه ها

دانلودبازی مردعنکبوتی نهایی

نظرات ()

مرد عنکبوتی - (اسپایدر من) Ultimate SpiderMan

اول و مهمتر از هر چيز، داستان بازي Spider Man  Edge of Time  درست مثل سناريوي Spider Man Shttered Dimensions نوشته شده است. لحظه برجسته در Spider Man 2099 زماني بود که او در حالي که از موانع عبور مي کرد و به سرعت از گذرگاه ها مي­گذشت از يک فضاي استوانه اي به پايين افتاد. از اين بابت، اين بازي خيلي شبيه آن چيزيست که در Shattered Dimensions ديده بوديم.
اسپايدي در بخش “اسپايدرمن شگفت انگيز” به سوي   افراد بد نعره کشيد، و از مجموعه ­ حملات , مثل چکش­ عنکبوتي بزرگش استفاده مي کرد . انجام اين کار به او امکان جذب علامت­هايي براي سلامتي را مي­داد. اگر شما فرصت آزمودن Shattered Dimensions را از دست داده ا­يد، اينها تمام چيزهاي است که بازيکنان در آن بازي انجام مي­دادند.
البته روشن است که قهرمانان در اين بازي در محيطي جديد در برابر دشمنان جديدتري  قرار مي گيرند  و سازوکارهاي جديدي را ارائه مي دهند . ولي با توجه به نگاه اجمالي که من به نسخه اوليه اين بازي انداختم فکر مي­کنم اين همان بازي Shattered Dimensions بوده باشد.

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

مرد عنکبوتی - (اسپایدر من) Ultimate SpiderMan

 

مرد عنکبوتی - (اسپایدر من) Ultimate SpiderMan

 

 

مرد عنکبوتی - (اسپایدر من) Ultimate SpiderMan