دانلود بازی پک من Pac Man World 3

تازه ها

دانلود بازی پک من Pac Man World 3

نظرات ()

Pac Man World 3 دانلود بازی پک من Pac Man World 3

Pac Man World 3 از جمله بازی های جالب در سبک ماجرایی و پلتفرم بوده که به دست کمپانی Namco در سال 2005 برای کامپیوتر انتشار یافته است. البته شرکت Blitz Game نیز در ساخت این بازی نقش موثری داشته و به کمک این کمپانی بزرگ، بازی بسیار خوبی را در آن دوره ارائه داده است. داستان بازی Pac Man World 3 از زمانی آغاز می شود که Pac Man معروف در حال برگزاری تولد بیست و پنج سالگیش بوده و به طور ناگهانی اتفاق عجیبی در شهرشان ( Pac-Land ) می افتد. شخصیت شرور و بد ذاتی به نام Erwin به کمک دستگاهی بسیار خطرناک به دنیای ارواح نفوذ می کند و آن ها را از حالت طبیعیشان خارج می کند. در نتیجه بسیاری از ارواح نیز وارد دنیای Pac Man می شوند و نا آرامی غیر قابل تحملی در آن ایجاد می کنند.

موجودات خطرناکی به مردم شهر حمله ور می شوند و خرابی های بسیاری در خانه های زیبایشان به وجود می آورند. هم چنین جشن تولد پک من به هم می ریزد و تمامی مهمان ها در کم تر از یک دقیقه پا به فرار می گذارند! در این حال Pac Man تصمیم می گیرید تا ریشه اصلی این اتفاق را پیدا کند و دوباره آرامش را به شهرشان بازگرداند. حال کاربر باید در رسیدن به این هدف در بازی Pac Man World 3 به او در ماجراجویی های مختلفی که در قالب ده ها مرحله انجام می شود، کمک کند. قصد ارواح به هیچ وجه آزار و اذیت مردم شهر Pac-Land نبوده و تنها از روی اجبار به این شهر آمده اند. پک من در بازی Pac Man World 3 با این ارواح و تعدادی از شخصیت های همچون Clyde و Pinky متحد می شود تا هم دنیای واقعی و هم دنیای ارواح را از دست Erwin و نقشه های پلیدش نجات دهند. 

 

حجم فایل : 145.72 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir