رویدادهای اتفاقیهر شب در بازی برای ۳% از بازیکنان رویدادهی اتفاقی رخ می دهد. آنها می توانند مثبت یا

تازه ها

رویدادهای اتفاقیهر شب در بازی برای ۳% از بازیکنان رویدادهی اتفاقی رخ می دهد. آنها می توانند مثبت یا

نظرات ()

هر شب در بازی برای ۳% از بازیکنان رویدادهی اتفاقی رخ می دهد. آنها می توانند مثبت یا منفی باشند. همه این رویداد ها به صورت تصادفی به یک قلعه از بازیکنی اتفاق می افتند. یعنی اینکه به پایتخت بودن یا نبودن آن توجه نمی شود، این رویداد ها در هرکدام از قلعه های شما ممکن است اتفاق بیافتد. لطفاً به این موضوع توجه کنید که – اگر این رویداد به منابع جمع اوری شده اثر کند ، به تولیدات برای ۵ ساعت گذشته اضافه یا کم می شود. اگر به منابع ذخیره شده اثر کند ، به منابعی که در انبارهای قلعه در زمان وقوع ویداد هستند، اضافه یا از آنها کاسته میشود.
در اینجا یک لیست با توضیحات مختصر و نتایج رویداد ها وجود دارند:

  • رویداد ها: باران (مثبت) پیام: “سپاس از هوای خوب در این سال ، محصولات مزارع بیشتر است. سرورم، محصولا غذایی ما امشب X% بیشتر است..”
    نتیجه: +۱۵-۵۰% غذای بیشتر جمع آوری شده.
  • رویداد: خشک سالی (منفی) پیام : “به خاطر گرمای هوا در این فصل محصولات مزارع کاهش محسوسی داشته است. سرورم، محصولات غذایی ما امشب X% کاهش داشته بود.”
    نتیجه: -۱۵-۵۰% غذای کمتری جمع آوری شده.
  • رویداد: گنج (مثبت) پیام: “سرورم، خداوند آشکارا با شما مهربان است، روستاییان در نزدیکی قلعه شما گنجی باستانی پیدا کرده اند. شما ۵۰ سکه بیشتر دارید.
    نتیجه: ۵۰ سکه به حساب بازیکن اضافه می شود.
  • رویداد: طاعون (منفی) پیام: “سرورم، طاعون، که درسرزمین های ما آمده، قربانی بیشتری گرفت: X قربانی”
    نتیجه: ۱۰-۳۰% یگانی به صورت تصادفی خواهند مرد.
  • رویداد: تجارت (مثبت) پیام: ” سرورم، ما تعدادی چوب بر ره گذر را استخدام کرده ایم. امروز قادر خواهیم بود تا X% چوب بیشتری جمع آوری کنیم.”
    نتیجه: +۱۵-۵۰% چوب جمع اوری شده.
  • رویداد: فرار (منفی) پیام: “سرورم، چوب بر هایی که استخدام کردیم فرار کرده اند و برای فرمانروای دیگری کار می کنند. هیچ کسی نمانده تا در جنگل ها کار کند، به همین دلیل محصولات چوب ما امشب X% کمتر است.”
    نتیجه: -۱۵-۵۰% چوب جمع آوری شده کمتر.
  • رویداد: تپه جدید (مثبت) پیام: “سرورم، اخبار فوق العاده ای برای شما داریم – تپه های جدیدی در سرزمین های شما پیدا شده است. امروز، ما قادر خواهیم بود تا X% آهن بیشتری استخراج کنیم.”
    نتیجه: +۱۵-۵۰% آهن جمع آوری شده .
  • رویداد: اعتصاب (منفی) پیام: “سرورم، اخبار بدی برای شما دارم – معدن چیان از مقدار غذایی که میگیرند ناراضی هستند و یک اعتصاب را سازمان دهی کرده اند. به همین خاطر ما امروز X% آهن جمع اوری کرده ایم.”
    نتیجه: -۱۵-۵۰% lآهن کمتر جمع آوری شده.
  • رویداد: بازرگانان (مثبت) پیام: “سرورم، بازرگانانی از سرزمین های دور از سرزمین ما گذر کردند. ما برخی از محصولات خود را به آنها فروختیم. معاملات خیلی سود آور بود و ما X% طلا سود کردیم.”
    نتیجه: +۱۵-۵۰% طلای جمع آوری شده بیشتر.
  • رویداد: بازسازی (منفی) پیام: “سرورم، جاده ها در سرزمین های ما خیلی ناهموار هستند و روستاییان ناراضی. ما مجبور به بازسازی آنها بودیم، هزینه آن برای ما X% از طلاهایمان شد.”
    نتیجه: -۱۵-۵۰% طلای جمع اوری شده کمتر .
  • رویداد: Matchmaker (مثبت) پیام: “سرورم، پدر عروس / داماد شما میخواهد تا به شما ارج گذاری کند. امروز کاروانی با هدایای بسیار و طلا خواهد رسید.”
    نتیجه: +۱۵-۵۰% طلای ذخیره شده بیشتر .
  • رویداد: خاندان (منفی) پیام: ““سرورم، زمان آن رسیده تا گدر عروس / داماد خود را ارج گذاری کنیم – این ازدواج برای سیاست های می بسیار مهم است. برای آنها هدایای بسیار و X% از طلاهایمان خواهیم فرستاد.“
    نتیجه: -۱۵-۵۰% طلای ذخیره شده کمتر.
  • رویداد: تجهیزات کهنه (مثبت) پیام: “سربازان ما باید به بهترین نحو اماده باشند. سرورم، ما تجهیزات ارتش شما را با زره ها و اسلحه های بهتر نوسازی کردیم . از بازسازی آنها X% آهن ذخیره شده در قلعه وجود دارد.”
    نتیجه: +۱۵-۵۰% آهن ذخیره شده بیشتر.
  • رویداد: تجهیزات جدید (منفی) پیام: ” به بهترین نحو اماده باشند. سرورم، ما تجهیزات ارتش شما را با زره ها و اسلحه های بهتر نوسازی کردیم . هزینه آن برای ما X% از آهن داخل قلعه شد.”
    نتیجه: -۱۵-۵۰% آهن ذخیره شده کمتر.
  • رویداد: زمین (مثبت) پیام: “سرورم، ما باید در قسمت جنوبی قلعه شما مقداری از درختان جنگل را قطع می کردیم، زیرا به زمینهای بیشتری برای حاشیه مرز نیاز داریم. روستاییان بسیار عالی بودند و ما اکنون X% چوب بیشتری در قلعه ذخیره داریم.”
    نتیجه: +۱۵-۵۰% چوب ذخیره شده بیشتر.
  • رویداد: دروازه ها (منفی) پیام: “سرورم، چهار دروازه قلعه ما کهنه و پوسیده شده اند. برای امنیت شما ما آنها را بازسازی کردیم و هزینه آن برای ما X% از محصولات چوبمان شد.”
    نتیجه: -۱۵-۵۰% چوب ذخیره شده کمتر.
  • رویداد: شکار (مثبت) پیام: “سرورم، جنگل های شما پر از جانوران شکاری است و در رودخانه ها نیز ماهی های فراوانی وجود دارد. شکار دیروز خان بسیار موفقیت آمیز بود و حالا شما X% غذای بیشتری در قلعه دارید.”
    نتیجه: +۱۵-۵۰% غذای ذخیره شده بیشتر.
  • رویداد: جشن (منفی) پیام: “سرورم، میهمانی تولد شما برای سالها در یادها باقی خواهد ماند. هیچ مهمانی ناراضی نبود. اما هزینه آن برای ما X% از محصولات غذایی مان بود.”
    نتیجه: -۱۵-۵۰% غذای ذخیره شده کمتر.
  • رویداد: استاد (مثبت) پیام: “سرورم، استادی که دیروز به قلعه ما آمد بسیار مشهور می باشد. او برای اثبات توانایی هایش یک معدن ساخت.”
    نتیجه: + ۱ به سطح یکی از ساختمان های زیر – معدن طلا، معدن آهن، نجارخانه یا خانه ها
  • رویداد: آتش سوزی (منفی) پیام: “سرورم، آتش سوزی در قلعه اتفاق افتاده بود. ما آنرا با کمترین خسارت تحت کنترل گرفتیم – معدن X خراب شد. ”
    نتیجه: -۱ از سطح یکی از ساختمان های زیر معدن طلا، معدن آهن، نجارخانه یا خانه ها .
  • رویداد: وارث (مثبت) پیام: چه روز خوبی سرورم، همسر زیبای شما فرزندی بدنیا آورد، خداوند به او برکت دهد.
    نتیجه: + ۱ فرزند.
  • رویداد: مالیات (منفی) پیام: “سرورم، اخیراً مالیات ها بسیار زیاد شده اند، غذا کافی نیست و نجیب زادگان فقط به فکر میهمانی هایشان هستند و به مردمان خود بی توجه می باشند. وفاداری روستاییان X% کاهش پیدا کرده است.“
    نتیجه: ۲۰۰۰ وفاداری قلعه کاسته میشود مهم: اگر قلع کمتر از ۴۰۰۰ وفاداری دارد ،این رویداد بر آن اثر نخواهد کرد.
  • رویداد: جاسوسان (مثبت) پیام: “سرورم، دشمن هرگز نمی خوابد اما سربازان ما هم مواظب هستند. ما X از جاسوسان دشمن را دستگیر کرده ایم و آنها تصمیم گرفته اند تا با شما وفادار بمانند و به عنوان جاسوس به شما خدمت کنند. ”
    نتیجه: + X جاسوس.
  • رویداد: جنگجویان باتجربه (منفی) پیام: “سرورم، در آخرین نبرد خیلی از جنگجویان باتجربه خود را از دست داده ایم. هیچ کسی باقی نمانده تا نوآموزان را آموزش دهد. سطح یگانی به X کاهش پیدا کرده است. ”
    نتیجه: - ۱ کاهش سطح یک یگانی بصورت تصادفی.
  • رویداد: آوازه (مثبت) پیام: “سرورم، شکوه فرمانروایی شما در تمام سرزمین های جنگ خان ها شناخته شده است. به همین دلیل برای دیدن دشمنان خود شما نیازی به پرداخت ندارید. ”
    نتیجه: + ۲۰ VIP روز