دانلود بازی کامپیوتر Lego Marvel Super Heroes لگو مارول ابر قهرمانان

تازه ها

دانلود بازی کامپیوتر Lego Marvel Super Heroes لگو مارول ابر قهرمانان

نظرات ()



دانلود بازی کامپیوتر Lego Marvel Super Heroes لگو مارول ابر قهرمانان

بازی کامپیوتر Lego Marvel Super Heroes لگو مارول ابر قهرمانان یکی از سری بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی TT Games طراحی و ساخته شده و قرار است تا چند روز دیگر توسط کمپانی Warner Bros برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه شود . ویژگی های گیم پلی این بازی شباهت زیادی به نسخه های قبلی از جمله سری بازی های  Lego Star Wars: The Complete Saga و Lego Batman 2: DC Super Heroes دارد و پازل ها , معماها و ماجراجویی های مختلف را شامل می شود .

داستان بازی از آنجا شروع می شود که Silver Surfer عازم Galactus می شود و در حین راه با تخته موج سواری خود با یک سری بلوک های کهکشانی که حامل انرژی و قدرت بسیاری هستند برخورد کرده و به زمین سقوط می کند . این بلوک ها دارای قدرتی هستند که اگر دست کسی به انها برسد باعث نابودی جهان می شود . Doctor Doom تصمیم می گیرد تا یک گروه از مجرمان حرفه ای را برای به دست آوردن آن بلوک ها بفرستد . اما S.H.I.E.L.D رئیس Nick Fury نیز بیکار ننشسته و از تمام ابر قهرمانان درخواست می کند تا برای کمک به آنها بیایند و جهان را از نابودی نجات دهند و قبل از افراد دکتر دوم به آن بلاک ها دست یابند .

گیم پلی بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا با انتخاب هرکدام از قهرمانان که بالغ بر ۱۵۰ شخصیت با نیروها و توانایی های نختلف و منحصر به فرد است تجربه جدید از بازی را لمس کند . به طور مثال مرد عنکبوتی می تواند به راحتی با استفاده از تار خود به هر کجای شهر می خواهد سرک بکشد در حالی که هالک جسته ای بزرگتر از حد استاندارد دارد می تواند اشیای بزرگ را بلند و تا دوردست ها پرتاب کند .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Lego Marvel Super Heroes

نام بازی (فارسی) : لگو مارول : ابر قهرمانان

پلتفرم : PC , XBox360 و PS3

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۳

شرکت سازنده : TT Games

منتشر کننده : Warner Bros

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

 

تصاویری از محیط بازی :

Lego-Marvel-Super-Heroes.1.[Download.ir] Lego-Marvel-Super-Heroes.2.[Download.ir]

Lego-Marvel-Super-Heroes.3.[Download.ir] Lego-Marvel-Super-Heroes.4.[Download.ir]

Lego-Marvel-Super-Heroes.5.[Download.ir] Lego-Marvel-Super-Heroes.6.[Download.ir]

 

دانلود بازی کامپیوتر Lego Marvel Super Heroes لگو مارول ابر قهرمانان به زودی از سایت دانلود فارسی

سایت اصلی بازی : Lego Marvel Super Heroes





مشخصات




شرکت سازنده: TT Games