دانلود اهنگ جدید معین ترکم نکن | ترکم نکن معین

تازه ها

دانلود اهنگ جدید معین ترکم نکن | ترکم نکن معین

نظرات ()

دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید ترکم نکن معین

امروز از خواننده ای محبوب و دوست داشتنی معین اهنگ جدید ی رو قرار میدیم که تازه اجرا و خونده شده ترانه ای بسیار زیبا و جدید بنام ترکم نکن

یکی از بهترین خواننده های ایران معین هست که صدای دلنشینی داره :wink:

متن شعر ترکم نکن معین هم قرار دادم که مورد نظرتون بود از شعرش استفاده کنید

 

متن  شعر ترکم نکن معین | moein

آیندمون آینده ای روشن،حرف جدایی رو نزن با من

فردای خوبی پیش رومونه، دنیا به رفتار تو مدیونه

حالا که خوبیت عاشقم کرده این عاشقه دور تو میگرده

از هرکس و هرچیز بهتر باش با من از این هم مهربون تر باش

ترکم نکن

من بی تو بیمارم،دیونه وار دوست دارم من پیشتم، تنهات نمیزارم

تا با منی هیچکی نمی تونه،قلب تورو از غم به لرزونه

تا با منی پشت سرت کوهه،روزای تو بی درد و اندوهه

هرچی که تو دستامه می بخشم دنیای من شعرامه می بخشم

می بخشم از عمرم به تو حتی وقتی نباشی میرم از دنیا…

ترکم نکن

ترانه سرا : مریم دلشاد

دانلود آهنگ ركم نكن در ادامه ي مطلب ...