دانلود بازی Remmber me برای PC

تازه ها

دانلود بازی Remmber me برای PC

نظرات ()

Remember Me دانلود بازی مرا به خاطر بیار Remember Me

Remember Me – Black Box Version

در دنیایی که بازی Remember Me به تصویر می کشد، خاطرات شخصی افراد به صورت دیجیتالی در آمده اند و به راحتی می توان آنها را خرید و فروش کرد؛ حتی می توان خاطرات بد را از بین برد و یا خاطرات خوب دیگر افراد را به ذهن خود وارد کرد. مانند همه تکنولوژی های دیگر این امکان در ابتدا چیزی رویایی و بسیار پر کاربرد به شمار می رفت ولی کم کم کسانی که بیش از اندازه از این قابلیت استفاده کردند تغییر قیافه دادند و تبدیل به موجودات بی رحمی به نام Leaper شدند. برای مبارزه با این معضل گروهی به نام Errorist به وجود آمد که با فلسفه خاطرات دیجیتالی موافق نبودند. Nilin، شخصیت اول بازی هم یکی از اعضای همین گروه است. «مرا به خاطر بیار» یک بازی سوم شخص اکشن ماجراجویی است که در نسخه آینده نگرانه‌ی شهر پاریس جریان دارد.

Nilin با اینکه یک دختر است ولی به خوبی می تواند با دشمنان مبارزه کرده و با ضربات دست و پایش از آنها پذیرایی کند! همین مبارزات تن به تن، یکی از نکات منحصر به فرد بازی است زیرا بر خلاف بازی های دیگر بازی کنان می توانند حرکات و کمبو های دلخواه خود را ترکیب کنند. اما همه چیز مبارزه نیست، پاریس جدید آنقدر زیبا طراحی شده است که در بسیاری موارد بازیکن را محو خود خواهد کرد. آسمان خراش های مدرن در یک طرف و رودخانه ای که از وسط شهر می گذرد در طرف دیگر باعث شده اند Remember Me از لحاظ گرافیکی چیزی کم نداشته باشد. یکی دیگر از نکات قوت بازی بخش بازسازی خاطرات است؛ در طول بازی موقعیت هایی پیش خواهد آمد که Nilin باید وارد ذهن افراد مختلف شود و با به عقب کشاندن خاطره آنها، کاری کند که چیزهای مهم زندگی شان را فراموش کنند. Remember Me از هر نظر یک انتخاب خوب برای دوست داران بازی های سوم شخص است.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista®/XP, Windows 7, Windows 8
Processor : Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory : 2 GB RAM
Graphics : NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better
Hard Drive : 9 GB HD space
Sound : Standard audio device
Other Requirements : Broadband Internet connection

حجم فایل ها : 4.2 گیگابایت

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم تا پایان تاریخ 92/8/2 فعال هستند و پس از این تاریخ غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 2 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 3 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 4 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 5 : Indirect Link – Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود , تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. فایل های آپدیت بازی در پوشه ی Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی , می توانید آن ها را نیز نصب کنید.