دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

تازه ها

دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

نظرات ()

 

Batman Arkham City دانلود بازی بتمن Batman Arkham City برای PC

Batman Arkham City - Black Box Version

Batman Arkham City یکی دیگر از سری بازی های بتمن بوده که نسبت به نسخه های قبلی تغییر فوق العاده چشمگیری در آن رخ داد, به طوری که بسیاری از گیمر ها را به طور کامل حیرت زده کرد! شخصیت های زیادی در بازی بتمن: شهر آرخام وجود دارند که از مهمترین آن ها می توان به Two Face و Joker اشاره کرد که در اصل دشمنان اصلی بتمن در طی مراحل بازی هستند. در این بازی شخصیت ها و خلافکاران عجیبی طراحی شده اند که هرکدام دارای تعداد زیادی فن هستند که خیلی کم شاهد حرکات و فنون ترکیبی تکراری خواهیم بود. کاربر در طول بازی قادر به انجام حرکات بسیاری بر روی دشمنان خواهد بود و بعضی از این فنون می تواند همزمان 3 نفر را از پای در آونر.د البته شلاق Cat Woman نیز برای ضربه زدن به دشمن از راه دور بسیار مناسب است.

سیستم بازی بتمن: شهر آرخام بر پایه سیستم قدیمی حمله و ضد حمله طراحی شده است. منظور از ضد حمله حرکاتی هستند که معمولا در پایان زده می شوند و معمولا حرکات زیبایی از آب در می آیند. شهر Arkham بسیار وسیع طراحی شده و این وسعت باعث می شود تا سبک بازی به Open World تبدیل شود و شما به راحتی بر روی پشت بام ها حرکت کنید. اما Batman تنها کسی نیست که با دشمنان می جنگد بلکه Cat Woman نیز در این بازی حضور دارد که البته برخلاف بتمن علاقه ای به نجات شهر ندارد. فنون بتمن بسیار با فنون وی تفاوت دارد و بتمن ضرباتی قوی تری وارد می کند. در کل می توان از کمپانی Rocksteady برای این بازی فوق العاده که دارای صحنه های مبارزه نفس گیری است تمجید کرد. گرافیک بازی نیز بسیار خیره کننده بوده و پیشرفت باور نکردنی در این نسخه به وجود آماده است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Microsoft Windows XP SP3, Vista SP2 or 7
CPU : Dual-Core CPU 2.4 Ghz
RAM : 2GB
Graphics Card : NVIDIA 8800 or ATI 3800 with 512MB of VRAM
Sound : Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card – 100% DirectX 9.0c-compatible
Hard Drive : 17.5GB free disk space

حجم فایل ها : 7.0 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم تا پایان تاریخ 92/10/14 فعال هستند و پس از این تاریخ غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Indirect LinkDirect Link

دانلود پارت 2 : Indirect LinkDirect Link

دانلود پارت 3 : Indirect LinkDirect Link

دانلود پارت 4 : Indirect LinkDirect Link

دانلود پارت 5 : Indirect LinkDirect Link

دانلود پارت 6 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 7 : Indirect Link – Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود , تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. پس از انجام این مرحله , فایل با پسوند Iso را به همین ترتیب و با همین نرم افزار از حالت Iso خارج کنید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. فایل های آپدیت بازی در پوشه ی Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی , می توانید آن ها را نیز نصب کنید.