تازه ها

نظرات ()

گوشی دوستام :

دین دینگ - مسیج :

سلام عشقم ، سلام نفسم ، دوستت دارم ،تا آخر عمر باهمیم ، هیچوقت تنهات نمیزارم !

گوشی من :

دینگ دینگ - مسیج :

اگه این پیامو به 10 نفر دیگه نفرستی ، فلج میشی.........

 

 

 

جلب.....

 

http://s6.picofile.com/file/8232432476/51098414598915696657.jpg

پروتز کرده ایشون

هر کی دوستای خل و چل داره، 

غم نداره!!

دارم که میگماااا!!


بعـــــــــــــــــــــــــــــله! D:

.

.

.

وقتی بهم میگی...   

 

چـــقد بدتـــیپـــی, تیـــپت ساده ست, 

 

از تیپت خوشم نمیاد

 

به ایـــن توجـــه کن من 

 

*چـــرا* باید تیـــپ بـــزنمـــ 

 

چـــرا باید خودمـــو خوشـــگل کنم 

 

واسه! کی؟؟؟...؟ واسه تو ؟؟؟؟واســـهامثال تو...؟؟؟؟

 

که چی بشه

 

 که بگـــی اوووووف چه شـــاخ بودچهداف بود 

 

نـــه داداش اشـــتبا گرفـــتی 

 

 من تیپم ساده س 

 

نه اینـــکه نتونم تیریپ بیاما,نه...  

 

ارزش من بالاتر از اینه که تو بخـــوای به چشم بد بهم نگا کنی... 

 

فکـــر کردی مثلا ساپورت 20تومنی پوشیدن سخته؟؟  

 

فک کردی مانتو جلو باز و تنگ و کوتاه پوشیدن سخته؟؟؟ 

 

نه والا آسونهآسون ...ولی 

 

 من ارزشم بالاتر از اونه که خودمو آسون به حراج بذارم...

 

 هروقت امثال تو  , هوای چشماتونو داشتین,منم تیپ میزنم!

 

 

دخدره نوشته بود:

انگار تو قفسم .. دلم گرفته از دیدن آدما .. خسته شدم از آدما !!!

منم زیر پستش نوشتم:

شب میام باغ وحش در قفستو باز میکنم برگردی به دامان طبیعت

با اینکه بلاک شدم اما ارزشش و داشت ^_^

 

 

از دست این مورچه ها یه دقیقه موبایلمو نمیتونم بزارم زمین همش فکر میکنن سیب گاز زدس جمع میشن دورش

.

.

.

.

 

.

.

.

 

 

.

.

........الان گرفتین اپل دارم یا بیشتر توضیح بدم؟من به شخصه دیگه استرسی واسه بازی ایران آرژانتین ندارم

.

.

.

.

ٱخه دعای خیر کل دخترای جهان پشت سر دروازبانمونه اگه من جای کارلوس کی روش بودم قبل بازی علیرضا حقیقی رو میبردم سمت نیمکت آرژانتین

میگفتم:  

.

 

.

.

.

.

نامردا دلتون میاد به این جوجو گل بزنید؟ :))))