جدیدترین بازیها برای تلفن همراه

تازه ها

جدیدترین بازیها برای تلفن همراه

نظرات ()

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بازی های مخصوص تلفن همراه بهترین وسیله ها برای سزگرمی در زمانی هستند که شما دسترسی به کتاب یا سرگرمی دیگری را ندارید. این بازی ها می توانند ساعت ها شما را مشغول خود کنند. مجموعه بازی های آندرویدی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

Cut The Rope - سیمیان 3


طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

Doodle Fit - جاوا


بازی Doodle Fit یک بازی ساده و فکری از شرکت بازی‌سازی معروف Namco است. در این بازی شما ماموریتی ساده بر عهده دارید و آن هم پر کردن جاهای خالی در شکلی که دارید با قطعات مورد نظر است. شما باید با استفاده از این قطعات شکل را به‌طور کامل پوشش دهید.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

Temple Run2 - آندروید


بازی Temple Run یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد. نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.