برنامه‌های آندرویدی برای آخر هفته +دانلود

تازه ها

برنامه‌های آندرویدی برای آخر هفته +دانلود

نظرات ()

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل آندروید یکی از پر استفاده ترین سیستم های است که این روزها بر روی بسیاری از تلفن های همراه استفاده می شود. در چند هفته گذشته برنامه های کاربردی از سیستم عامل های مختلف را بر روی سایت قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته تعدادی از جدیدترین برنامه های آندرویدی را بر روی شما آماده کرده ایم:

پاک کردن برنامه های اضافی



Easy Cache Cleaner نرم افزاری است کاربردی برای پاک کردن کش های سیستمی که می تواند نقشی موثر در افزایش سرعت دستگاه اندروید شما داشته باشد . سریعترین سرعت اسکن در بین برنامه های مشابه ، آیتم منو مفید ، دسته بندی کردن اپلیکیشن ها بر اساس حجم کش یا نام و توابع یادآوری کننده از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد .

همانطور که می دانید نصب نرم افزارهای مختلف فایلهای موقتی را برای اجرای درست خود می سازند که انباشته شدن این فایلها بر روی هم به واسطه نصب برنامه های مختلف ، می تواند سرعت اسمارت فون یا تبلت شما را به شدت کاهش دهد و اینجاست که نرم افزارهای پاک کننده کش برای برطرف کردن این مشکل وارد عمل خواهند شد .

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

بک اپ پیامک ها



SMS Backup یک نرم افزار رایگان برای گرفتن بک آپ و بازیابی آنها می باشد که با تمامی امکاناتی که آنها ار می خواستید در اختیارتان قرار گرفته است . هنگامی که می خواهید سیستم دستگاه خود را از نو راه اندازی کنید یا دستگاه جدیدی خریده و می خواهید تمامی اس ام اس های خود را به آن منتقل کنید ، وجود چنین نرم افزاری خود را به شما نمایان می کند . توسط این اپلیکیشن می توانید بک آپ های گرفته شده را بر روی SD Card ذخیره کرده و یا آنها را به ایمیل خود بفرستید.

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

مراقبت از روزهای باران



اگر روزهای بارانی یا برفی برای شما مهم هستند و می خواهید پیش از آنکه برسند ، چه گزارش های هواشناسی را ببینید و چه نه ،  استفاده از نرم افزار Rain Alarm OSM Pro را پیشنهاد می کنیم . با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی می توانید به سادگی از طریق آلارمی که برای شما پخش می شود پیش از رسیدن چنین روزهایی از وقوع آنها آگاهی پیدا کنید .

این برنامه به صورت خودکار بروزرسانی گردیده تا آخرین اطلاعات را از سامانه های هواشناسی دریافت نماید . افزون بر این با استفاده از ویجت برنامه خواهید توانست از انیمیشن های بسیار زیبایی که می توانند وضعیت آب و هوا را برای شما به تصویر بکشانند آگاهی پیدا کنید .

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

دانلود منیجر برای تلفن همراه



اگر با اندروید خود فایلهای زیادی را دانلود می کنید حتما متوجه شده اید که سرعت دانلود تان بیشینه نبوده و باز هم می توان آن را افزایش داد . Download Manager for Android اپلیکیشنی است بسیار مفید و البته کاربردی که با استفاده از آن می توانید افزون بر افزایش سرعت دانلود خود ، فایلهای دانلودی تان را نیز مدیریت نمایید . از جمله ویژگی های این برنامه که در نسخه پیش روی محیط کاربری آن دستخوش تغییرات بسیاری شده و بهبودی یافته امکان متوقف ساختن فرایند دانلود و ادامه آن در هر زمان اشاره نمود .

برخی دیگر از ویژگی های کلیدی :

- پشتیبانی از فایلهایی به بزرگی ۲ گیگابایت
- پشتیبانی از MD5
- شروع کردن خودکار دانلود با کلیک بر روی لینک ها درون مرورگر ، ایمیل ، لینک های اشتراک گذاری شده و یا به صورت دستی
- پشتیبانی از HHTP

این برنامه را از اینجا دانلود کنید