10 درس از رابرت کیوساکی برای داشتن استقلال مالی .

تازه ها

10 درس از رابرت کیوساکی برای داشتن استقلال مالی .

نظرات ()

10 درس از رابرت کیوساکی برای داشتن استقلال مالی

10 درس از رابرت کیوساکی برای داشتن استقلال مالی

 

 

قبل از آنکه کیف پولتان را از فقیر به ثروتمند تبدیل کنید, باید ذهنتان را از فقیر به ثروتمند تبدیل کنید. ”  _رابرت کیوساکی
استقلال مالی یکی از مهیج ترین آرزوهای هرکس است, البته با یک دلیل خوب. شما هیچ وقت نمیدانید کی قرار است برایتان بحران مالی بوجود آید، تا تمام ثروت و منابعتان را جارو کند و با خود ببرد. به همین دلیل؛ باید اصول استقلال مالی را یاد بگیرید، تا هروقت خودتان خواستید به استقلال مالی برسید..

رابرت کیوساکی؛ یک کارآفرین و سرمایه گذار که در دبیرستان از مدرسه اخراج شد، یکی از محبوبترین نویسنده های کتاب هایی با موضوع پول و ثروت و یکی از مفسران زندگی امروزی است. کتابش با نام “پدر پولدار, پدر بی پول” به عنوان کتاب شماره یک علم مالی تا حالا است، که در آن به جزییات رسیدن به استقلال مالی و رهایی از بند بی پولی پرداخته است.

اینها 10 درس از رابرت کیوساکی هستند برای داشتن استقلال مالی

1. تمام مسولیت را بپذیرید
هر تصمیمی میگیرید، نتیجه ای در بر دارد و بعضی از آنها امکان دارد به طور کامل به ثروتتان صدمه بزند. ازینرو، باید تمام مسولیت را بپذیرید تا از آینده مالی تان محافظت کنید. این نکته را به خاطر بسپرید؛ هر تصمیم یا انتخابی امروز بگیرید, آینده تان را شکل خواهد داد.به همین علت، مهم است که تمام تصمیمات مالی تان را ارزیابی کنید، هزینه ها و مخارج تان را در زمینه اهداف مالی بلند مدتتان بگیرید.

2.بر روی مخارجتان نظارت کنید
ما در یک دنیای رو به مصرف گرایی زندگی میکنیم که مجبوریم مکررا پول خرج کنیم.عادات خرج کردنتان یکی از مهم ترین دلایلی خواهد بود که قادر نخواهید بود به آزادی مالی دست پیدا کنید. تمام هزینه هایتان را پیگیری کنید و قبل از هر خریدی دو بار فکر کنید. برای بار اول شاید سخت باشد, مخصوصا اگر مایل به خرج کردن های بدون کنترل باشید. اما وقتی که یاد گرفتید چگونه هزینه هایتان را مدیریت کنید, راه دستیابی به آزادی مالی هموارتر خواهد بود برایتان.... منبع....http://12ceo