آموزش تخریب وانفجارات

تازه ها

آموزش تخریب وانفجارات

نظرات ()

 
 سلام قرار بود تو اين مطلب راجع به تخريب و انفجارات توضيح بدم. اولش بگم که نوشتن درباره اين جور چيزا کمي سخته چون امکان سوء استفاده ازشون وجود داره. اما آشنا شدن با اصول تخريب ميتونه براي علاقمندان به اين علوم جذاب باشه. اگه قصد دارين به صورت تخصصي وارد اين علم بشين من شيمي آلي رو بهتون پيشنهاد مي‌کنم. 

من کاري به مسائل پايه‌اي تخريب ندارم چون هم دشواره و از حوصله شما خارجه. اينکه مواد منفجره به انواع کندشکن و تندشکن و هر کدوم از اينها به چند دسته ديگه تقسيم ميشه خيلي کاربردي نيست هر چند که يه تخريبچي بايد اين اصول رو بدونه. قصد من اينه که مستقيم برم سر معرفي معروفترين مواد منفجره. حالا ممکنه بگين مواد منفجره جديد هر روز ساخته ميشه که ما با اونا آشنا نيستيم. اين حرف اشتباهه. تمام مواد منفجره‌اي که جديد کشف ميشه ماده اوليه ثابتي دارن يا از ترکيب چند تا ماده منجره ديگه بدست مياد مثل سي4. يا در موارد پيچيده تر درصد کربن مواد رو کم و زياد مي‌کنن. من شيميدان نيستم و توضيحاتي که دادم خيلي سطحي بود.

ادامه مطلب رو ببينيد