بازی میر مهنا

تازه ها

بازی میر مهنا

نظرات ()

 

بازی میرمهنا یک بازی اکشن اول شخص ایرانی است و داستان آن در زمان کریم خان زند روی می دهد، دوره ای که کشور هایی همچون هلند و انگلیس با اتحاد یکدیگر کمپانی هند شرقی را تاسیس کرده و برای کسب منافع سود جویانه خود و همچنین تسلط و استعمار بیشتر، با توسل به سلاح های گرم و نیروهای نظامی به سمت خلیج فارس و شمال افریقا حرکت کردند و با تسخیر و گرفتن بخشی از جزایر ایران و چپاول و تجارتی ناعادلانه زندگی را بر مردم این خطه تنگ نموده بودند.

میرمهنا فرزند میرناصر، والی جزایر جنوبی ایران از این ظلم به تنگ آمد و در ابتدا با اندک یاران خود نهضت جنوب را شکل دادند که هدف آنها کوتاه کردن دست استعمار گران و رهابی از فقر و ظلمی بود که مردم ایران با آن درگیر بودند.

ازجمله ویژگیهای بازی رایانه ای میرمهنا، پیاده سازی تکنیک های جدید گرافیکی نزدیک به استاندارد های بازی سازی روز دنیا می باشد. همچنین برای سازگاری بهتر با شرایط رایانه ای بازیکن، تست ها و روش های معتبر جهت برطرف کردن معایب و بهبود سرعت، ضمن تثبیت کیفیت تکنیک ها، بکار گرفته شده است.

هوش مصنوعی بازی تقریبا از استانداردهای روز پیروی کرده و در پیاده سازی آن سعی شده که از بازیهای مشابه خارجی در همین ژانر الگو برداری شود. از جمله ویژگیهای خاص آن می توان به شناسایی خودکار نقاط پوششی، ردیابی هوشمندانه دشمنان، جستجوی سریعترین روش مبارزه برای مقلوب نمودن دشمن، سازگاری با صحنه های کارگردانی شده و شرایط محیطی خاص، اشاره نمود.

از دیگر مشخصه های این بازی ایرانی، استفاده از موسیقی کاملا سنتی با گرایش های محلی منطقه، فضا سازی متنوع و بومی مراحل و طراحی شخصیت های با گرافیک نزدیک به واقعیت بر اساس داستان و زمان بازی است.

 

تصاویری از محیط بازی: