پیکان 3 - 1 ش ارومیه

تازه ها

پیکان 3 - 1 ش ارومیه

نظرات ()

دور رفت مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست امروز چهارشنبه با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری خواهد شد.
در نخستین مسابقه و از ساعت 15 و 30 تیم پیکان تهران میزبان شهرداری ارومیه بود و سه بر یک به پیروزی رسید.
تیم پیکان تهران در ست نخست این مسابقه 25 بر 17 مغلوب میهمان خود شهرداری ارومیه شد اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا در نخستین گام مرحله نیمه نهایی تیم فاتح میدان باشد.
مرتضی اکرمی و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و محمدحسن خوشدل نیز به عنوان ناظر، نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.
والری ورمیلیو کاپیتان و پاسور پیکان و سعید معروف کاپیتان و پاسور شهرداری ارومیه در این دیدار به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کردند.
خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی، مایدا چیچیچ گزینه هدایت تیم ملی والیبال بانوان به همراه زهره میرسپاسی نایب رئیس بانوان فدراسیون از جمله دو هزار تماشاگر این مسابقه بودند که به مدت دو ساعت و 10 دقیقه طول کشید.
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و دیدار برگشت این دو تیم روز یکشنبه در سالن غدیر ارومیه برگزار خواهد شد. در صورتی که تیم پیکان در این مسابقه دومین برد خود را کسب نکند، دیدار سوم روز چهارشنبه هفته آینده (دوازدهم اسفند ماه) در تهران تعیین کننده تیم صعود کننده از این مرحله خواهد بود.

خلاصه بازی