لایسنس اورجینال نرم افزار ضد جاسوسی و بد افزارها IObit Malware Fighter PRO + رایگان

تازه ها

لایسنس اورجینال نرم افزار ضد جاسوسی و بد افزارها IObit Malware Fighter PRO + رایگان

نظرات ()

هر روز شاهد معرفی نرم افزار جدید با لایسنس اورجینال در سایت TMS66.com باشید.

IObit Malware Fighter PRO 3 نرم افزار ضد جاسوسی و بد افزار است که می تواند عمیق ترین آلودگی ها به انواع نرم افزار جاسوسی ، تبلیغات جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگر ها، بات ها، کرم های اینترنتی و هایجکر ها را تشخیص داده و از سیستم پاک کند. موتور دو هسته ای به همراه قابلیت تشخیص قدرتمند بدافزارها ، IObit Malware Fighter را قادر می سازد تا بتواند پیچیده ترین و خطرناک ترین نرم افزارهای جاسوسی را با سرعت بالا از روی سیستم حذف کند. بدیت ترتیب شما به امنیت کاملی در این زمینه دست خواهید یافت.
این نرم افزار امنیتی می تواند با سرعت بالا ، عمیق ترین آلودگی ها را جستجو کرده و آنها را قرنطینه یا در صورت لزوم حذف کند. بخش های مختلف آن مانند anti-malware, anti-spyware, anti-adware, anti-trojan, anti-bots و … باعث برتری این نرم افزار نسبت به برنامه های هم خانواده اش شده است. اگر شما از یک آنتی ویروس استفاده می کنید ، می توانید با نصب IObit Malware Fighter برای کشف خطرات پیچیده و جدید ، به آن کمک کنید.
در نسخه جدید این نرم افزار به کاربران تکنولوژی ابر نیز امکان بررسی و تجزیه و تحلیل فضای ابری برای شناسایی نرم افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، تروجان ها، کی لاگرها، کرم ها و… در حالتی کاملا مطمئن فراهم گردیده.
همچنین رابط کاربری جدید و زیبا به کاربر این امکان را می دهد تا در چهار بخش “بازنگری”،”اسکن”،”محافظت”و”ابر” به فعالیت مورد نظر خود بپردازد.

IObit Malware Fighter PRO

قیمت نرم افزار : 39.95 دلار جهت اطلاع

جهت دریافت و ثبت لایسنس کلیک کنید

 

QR Code صفحـه

062-tms66-License54

بـرای مشاهـد بهـتر و سریـع تر از گوشـی یا تبلـت هوشمنـد خود