می دانم…

تازه ها

می دانم…

نظرات ()

 نظرتون راجع به دانلود و آپلود شعرها در وبلاگ چيه؟

می دانم…


  • می دانم…
    عزيز دلم، می دانی سیم آخر چیست؟

    همه خيال می کنند که سيمِ آخر ساز است. حتا يک نوازنده بی سواد روی صحنه زد به سيم آخر تارش گفت: اين هم سيم آخر. اما سيم آخر يعنی وقتی می رفتند قمار، سکه زرشان را که می باختند، جيب شان را می گشتند، آخرين سکه ی س
    يم را هم به قمار می زدند. می زدند به سیم آخر، به اميد بردن همه هستی، يا به باد دادن آخرين سکه ی نيستی.


    من هم دلم می خواست در این قمار بزنم به سیم آخر، اما گلستان به من گفت: «ببین زری که باختی اصل بود؟»

    رفتم توی فکر…


                       م ت ل  ب ح  چ د ی  م ل ث ض ق

                       غ ع ب س ض ظ ذ ر و م ا م ک ج


                       چ و ا پ گ ذ ل ا ت ث د ی م خ ا


                       ی س ص م ف غ ع ه خ ا د ل ا ت


                       ب ب ی س ط ش ص ث ق ف ا


                       غ ا د ن م خ ک ح ه ت ب ی ش