اس ام اس ناب

تازه ها

اس ام اس ناب

نظرات ()


__________________________ اس ام اس خنده دار ____________________________


میگن لذتی ک توی 10 با تقلب هست تو 20 بدون تقلب نیست
__________________________ اس ام اس خنده دار ____________________________


معادله ي دو مجهولي:
من توام،تو مني،كي خره؟؟؟
منو تو مجهوليم،خره معلوم
از روش تجزيه برو
__________________________ اس ام اس خنده دار ____________________________


اصلا به نظر من امتحان گرفتن توهين به دانشجو هست
ينى چى اخه
ميگن ينى ما شک داريم تو طول ترم يه چيزى ياد گرفته باشين
__________________________ اس ام اس خنده دار ____________________________


از وقتی که عضو فیسبوک شدم فهمیدم
که ظاهر آدما فقط با باطنشون فرق نداره
بلکه ظاهرشون با ظاهرشون هم فرق داره
__________________________ اس ام اس خنده دار ____________________________


ﭼﺎﻭﺷﯽ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﻏﺼﻪ ﻣﯿﮕﻪ:
ﺗﻬﺮﺍﻥ ﮐﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﻧﺪﺍﺭﻩ،
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺑﺎ ﻣﺎﯾﻮ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺭﮐﺐ ﺧﻮﺭﺩﻩ
__________________________ اس ام اس خنده دار ____________________________


یارو واسه ماهيگيرى نارنجك ميندازه تو رودخانه يه مشت ماهى ريز مياد روآب ميزنه زيرگريه ميگه
+
+
الهى بميرم زدم تو مهدكودك شون؟
__________________________ اس ام اس خنده دار ____________________________


آه خدای من
کمرم شکست
آخه معین لامصب چرا سیبیلتو زدی
من با اون سیبیل خاطره ها داشتم
__________________________ اس ام اس خنده دار ____________________________


تـو ایـن زمـونـه بـاس بـه بـعـضـیـام گـفـت:
از جـلـو چـشـام افـلـایـن شـو تـا بـلـاکـت نـکـردم
__________________________ اس ام اس خنده دار ____________________________


امروز برای امتحان 10 دقیقه دیر رفتم سر جلسه ;وقتی داشتم میرفتم بشینم دوستام یه جور بهم نیگا میکردن(هیچی نخونده بودن)که من مثل یه قهرمان رفتم سرجام نشستم نمیدونید چه حس خوبی بود