کاکا و بالوتلی

تازه ها

کاکا و بالوتلی

نظرات ()

کاکا: میلان در حال حاضر یکی از هفت باشگاه بزرگ اروپا است

وما با کمک بالوتلی کارهای بزرگی می کنیم





کاکای 31 ساله در مراسم معارفه ی خود گفت :" تقصیر مورینیو نبود که رئال را ترک کردم.راستش را بخواهیم او مرا قوی تر کرد. من در این سال ها تلاش کردم تا بیشترین توان خود را ارائه بدهم تا مطمئن شوم در برنامه های او هستم اما متاسفانه گاهی آماده نبودم و این کمکی به من نمی کرد.

میلان در حال حاضر یکی از هفت باشگاه بزرگ اروپا است و در حال حاضر باید تلاش کنیم که در هر رقابتی پیروز باشیم. میلان می تواند در اروپا و ایتالیا خوب باشد ما بازیکنان بزرگی داریم که فشار زیادی را تحمل کرده اند. فکر می کنم که به کمک ماریو بالوتلی بتوانیم کار های بزرگی انجام دهیم. ماریو در میلان کار بزرگی کرده .بحث فقط بودن ماریو نیست ، چرا که پاتزینی ، ماتری ، روبینیو و الشعراوی نیز بازیکنان بزرگی هستند.

و در پایان گفت :" این روز ها بسیار خاص است چرا که زندگی من اینجاست. وقتی وارد میلان شدم احساس کردم که هرگز اینجا را ترک نکرده ام."