باحال ترین متلک؟

تازه ها

باحال ترین متلک؟

نظرات ()

 

 

 

 

 

اولیش روخودم مینویسم که شماهاهم روتون بازبشه

 

خداییش شمام هم واقعی بنویسین..

 

خب بریم سراصل مطلب:راستشو بخواین من

 

خفن ترین متلک رو خوردماینم ماجراش:

 

یادمه سوم دبیرستان بودم بعد از یه امتحان 

 

نهائیه سخت که زبان خارجه بود خییلی ناراحت

 

سربه زیرداشتم میرفتم خونه..یهویی یه پسره

 

بی شووور باصدا بلند گفت هی الاغ کجا میری؟

 

منم منتظر بودم عقدمو سریکی خالی کنم 

 

همه اخممو ریختم توصورتم چشامو تا آخرین

 

حد بازکردم(قشنگ تصورم کردین؟)برگشتم بهش گفتم

 

آشغااااااله بیییشووورباااامن بوووودییییی؟؟؟

 

خیلی خونسرد نگا کرد توچشام گفت مگه توالاغی؟

 

من

 

 عابرین

 

 پسره

 

یعععنی رسما خیییط شدم

 

چند بار دهنموبازوبسته کردم یچی بهش

 

بگم ولی نتونستم..باسرمیرفتم توجوب راحتتربودم..

 

"عاغا لطفا همه کامنت"

 

مطمئنم شمام ازاین ماجراهادارین