کریس رونالدو: حالا به دنبال سومین توپ طلا هستم

تازه ها

کریس رونالدو: حالا به دنبال سومین توپ طلا هستم

نظرات ()

کریس رونالدو - کریس رونالدو: حالا به دنبال سومین توپ طلا هستم 

کریستیانو رونالدو قصد ندارد با کسب دو توپ طلا به کار خودش پایان دهد و از حالا به دنبال به دست آوردن سومین توپ طلایش است. وی در این باره اظهار داشت: امیدوارم سال بعد با کسب سومین توپ طلایم برگردم.

ستاره پرتغالی اهمیت این جایزه را تأیید کرد و گفت: به دست آوردن دومین توپ طلا چیزی بود که بیشتر از همه آرزویش را داشتم و وقتی فهمیدم برنده شدم، خیلی خوشحال شدم. احساس افتخار کردم.

وی ادامه داد: پله و پلاتینی بازیکنان بزرگی در گذشته بوده‌اند؛ اسطوره‌های بزرگ. افتخار بزرگی است که این جایزه را توسط آنها دریافت کنم.

رونالدو همچنین خاطرنشان کرد: این جایزه را به تمام هم‌تیمی‌هایم در رئال مادرید و تیم ملی تقدیم می‌کنم زیرا نمی‌توانید بدون بازی در یک تیم، جوایز انفرادی را به دست آورید. همین طور از مربیانم به دلیل اعتمادی که به من داشتند، تشکر می‌کنم.