کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی استانداری مازندران در کشور

تازه ها

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی استانداری مازندران در کشور

نظرات ()

 بر اساس ارزیابی مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران رتبه اول را در زمینه تعامل خبری و اطلاع رسانی در بین روابط عمومی های استانداری های سراسر کشور کسب کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: بر اساس ارزیابی مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، این اداره کل با 330 امتیار رتبه اول را در بین روابط عمومی های استانداری های سراسر کشور کسب کرد.

' احمد مظفری 'گفت: در آخرین ارزیابی وزارت کشور که در شهریور 93 صورت گرفت و طی نامه شماره 81891 مورخه 5 / 7 / 93 از سوی رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور اعلام شده است اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران با 330 امتیاز مقام اول کشور را کسب کرد.

مظفری تصریح کرد: بر اساس این ارزیابی، خراسان رضوی با 320 امتیاز و مرکزی با 173 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد :کسب این رتبه مهم در سایه مدیریت جهادی و فعالیتهای شبانه روزی استاندار محترم مازندران محقق شده است.

مظفری تصریح نمود: ملاک و معیار ارزیابی وزارت کشور فقط اخبار ، فعالیتها و اقدامات استاندار می باشد که این موفقیت ارزشمند به دلیل حجم گسترده فعالیتها و اقدامات استاندار محترم و اطلاع رسانی به موقع و همه جانبه از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران محقق شده است.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان تصریح نمود : حضور استاندار مازندران در بیش از 1700 برنامه سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در یکسال گذشته زمینه اطلاع رسانی گسترده را فراهم کرده است و یکی از دلایل اصلی این موفقیت پرکاری و تلاش جهادی نماینده عالی دولت در استان است.

مظفری تولید اخبار کیفی و مستند ، ارائه خبرهای مهم و ویژه ، مقالات کاربردی ، تهیه نماهنگ ها و گزارش های تصویری و تهیه آلبوم عکس موضوعی از فعالیتها را از جمله محورهای این ارزیابی اعلام کرد و افزود: اخبار و مطالب تولیدی استان که از کیفیت لازم برخوردار بوده و مربوط به فعالیت استاندار مازندران است ضمن ارزیابی ،در مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور نیز منتشر می شود.

وی بار دیگر از همکاری بسیار خوب رسانه های گروهی استان برای انعکاس اخبار و رویدادهای استانداری مازندران تقدیر و تشکر کرد و افزود: در 6 ماه گذشته بیش از 6000 خبر و مطلب در حوزه فعالیتهای استاندار ، مدیران کل ستادی و فرمانداران در رسانه های مکتوب و مجازی استان منتشر شد که بیانگر همکاری مناسب رسانه های گروهی با اداره کل روابط عمومی استانداری است .ک/1