گردان 610 نخبه ارتش اسرائیل در حال آموزش دیدن برای جنگ های خیابانی است

تازه ها

گردان 610 نخبه ارتش اسرائیل در حال آموزش دیدن برای جنگ های خیابانی است

نظرات ()

 

گردان 610 نخبه ارتش اسرائیل در حال آموزش دیدن برای جنگ های خیابانی است
ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای جنگ های خیابانی آماده می کند.مقامات بلند پایه ارتش اسرائیل بعد از شکست جنگ 33 روزه بر این باورند که می بایست تاکتیک رزم خود را متناسب با ترفندهای نظامی رزمندگان حزب الله تغییر دهند.
به گزارش فرهنگ نیوز ، ارتش رژیم اشغالگر قدس چندی است عده ای از سربازان خود را برای جنگ احتمالی با نیروهای مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) مهیا می نماید که تجربه های گرانقدری در چند ماه گذشته در سوریه کسب کرده است.مقامات بلند پایه ارتش اسرائیل بعد از شکست جنگ 33 روزه بر این باورند که می بایست تاکتیک رزم خود را متناسب با ترفندهای نظامی رزمندگان حزب الله تغییر دهند.
نیروهای مهندسی رزمی گردان 601 ارتش اسرائیل در طول دوره های اخیر، آموزش های ویژه ایی به منظور مقابله با حزب الله دیده است که شامل کنترل مراکز عملیاتی حزب الله و آدم ربایی می باشد.
طبق اعلامیه صادره از وزارت جنگ اسرائیل این آموزش ها برای ارتقاء توانایی های رزمی ارتش این رژیم و برای جلوگیری از وقوع مجدد شکست های خفت بار گذشته انجام می شود.
فرمانده گردان 601 ارتش اسرائیل، ایتای مانور، اعلام کرد که چالش جدی برای ارتش اسرائیل در جنگ آتی با حزب الله در این است که این جنگ قرار است در یک محیط شهری ودر بین غیرنظامیان رخ دهد.
وی افزود: "حزب الله دارای سبکی چریکی است و هیچگاه ما نباید تصور نماییم که با گروهی در نبرد هستیم که دارای ارتشی کلاسیک می باشد و این مسلما چالشی جدی برای ما محسوب می شود زیرا اعضای این گروه می توانند آزادانه حرکت کنند و نمی توان به آسانی آنها را مورد شناسایی قرار داد.