ستاره زن نسخه جدید فیلم حماسی یک ایرانی است!!!

تازه ها

ستاره زن نسخه جدید فیلم حماسی یک ایرانی است!!!

نظرات ()

به گزارش سینمانگار، به نقل از امپایر، ماه گذشته خبر مذاکره آیلت زورر بازیگر فیلم «مرد فولادی» برای پیوستن به پروژه «بن‌هور» اعلام شد، قبل از او هم، گال گادوت برای ایفای نقش اصلی زن پروژه «بن هور» پای میز مذاکره نشسته بود، که هیچ یک به ثمر نشست.

اما امروز صبح پروژه «بن‌هور» به کارگردانی تیمور بکمامبتوف، بازیگر اصلی زن خود را شناخت.

نازنین بنیادی بازیگر ایرانی-آمریکایی و ستاره سریال «وطن»، امروز بطور رسمی به این پروژه پیوست.

او قرار است در این فیلم در کنار جک هیوستون (بازیگر نقش بن‌هور) نقش اِستر، دختر برده سیمونیدز را ایفا کند.

این فیلم برگرفته از رمان لیو والاس به سال 1880 است. نسخه جدید سعی در به تصویر کشیدن روزهای جدید بن‌هور و میسالا (با بازی توبی کیبل) دو دوست قدیمی که در اورشلیم بزرگ شده اند را دارد.

بن‌هور یک پرنس یهودی و میسالا پسر مالیات چی روم است که پنج سال در روم تعلیم دیده است. با بازگشت او، میسالا بن‌هور را بخاطر دینش به سخره می گیرد و بعد از تصادفی، او دوست خود را به بردگی می فروشد. به نشانه انتقام، (همانطور که در فیلم  سال 1959 چارلتون  هستون را در ارابه رانی دیدیم) مسابقه ارابه رانی برگزار می شود.

مورگان فریمن نیز برای نقش ادارین ( مردی که بن‌هور را برای ارابه رانی تعلیم می دهد)، در نظر گرفته شده است.

نازنین بنیادی پیش تر در فیلم «مرد آهنی» و «سه روز بعدی» ایفای نقش کرده بود و در فیلم کوتاه «دختری تنها پیاده به خانه می رود» ساخته آنا لیلی امیرپور نیز حضور داشت. از جدیدترین کارهای او می توان به بازی در فصل پنجم سریال «وطن» اشاره کرد که در آن نقش یک مامور CIA به نام فارا شیرازی را ایفا می کند.

به گزارش سینمانگار، تیمور بکمامبتوف، قرار است «بن‌هور» را سال آینده در ایتالیا فیلمبرداری کند تا در 19 فوریه 2016 به اکران درآید.