جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون و تکمیل ظرفیت بهمن 92 پیام نور

تازه ها

جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون و تکمیل ظرفیت بهمن 92 پیام نور

نظرات ()

دانشگاه پیام نور جزییات ثبت نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت و بدون آزمون کارشناسی بهمن ۹۲ را اعلام کرد
 دانشگاه پیام نور نحوه ثبت نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت و بدون آزمون کارشناسی ورودی بهمن ۹۲را اعلام کرد.
پذیرفته شدگان برای ثبت نام نیاز به مراجعه حضوری به مراکز دانشگاه پیام نور ندارند.ثبت نام ، ارائه مدارک و انتخاب واحد به صورت غیر حضوری از طریق اینترنت با مراجعه به 
سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir  از تاریخ ۲۹ بهمن تا ۳ اسفند باید انجام شود.انتخاب واحد این دانشجویان بعد از تایید مدارک از طریق همان سیستم گلستان خواهد بود.
لازم به ذکر است نحوه ورود به سیستم گلستان در زمان انتشار این خبر اعلام نشده بود. در صورت اعلام در همین سایت به اطلاع دانشجویان ارشد فراگیر خواهد رسید.


جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه پیام نور


1- ثبت نام غیر حضوری کلیه پذیرفته از تاریخ 29/11/92 لغایت 3/12/92 با مراجعه به سایت جامع خدمات آموزشی به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد پذیرفت.
2- پذیرفته شدگان می بایست کلیه شرایط ذکر شده در دستورالعمل ثبت نام را داشته باشند.
3- قبولی اولیه دانشجویان دارای کد قبولی قبلی(مهرماه) لغو شده و ایشان موظف به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته /محل جدید بدون آزمون یا نیمه متمرکز می باشند.لازم بذکر است پذیرفته شدگان مهرماه که اقدام به انتخاب واحد برای نیمسال دوم 93 -92 نموده اندواحدهای انتخابی ایشان حذف می گردد.
4- تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی و کاردانی ( برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته ) حد اکثر تا 30/11/92 می باشد.
5- با توجه به اینکه نوع ورود دانشجویان مذکور به صورت رسمی (سراسری) می باشد دانشجویان پذیرفته شده آزمون سراسری دانشگاه پیام نور وسایر دانشگاهها مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته/محل بطور همزمان نبوده و می بایست از یکی از رشته های قبولی خود انصراف دهند
6- پذیرفته شدگانی که بااستفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر یک بار در رشته های تحصیلی دروه های روزانه پذیرفته شده اند حق استفاده از سهمیه مذکور را نخواهند داشت.
7- انتقال / مهمان دائم و تغییر رشته از رشته محل های بدون آزمون به رشته محل هایی که پذیرش آنها با آزمون سراسری صورت می گیرد؛ممنوع است.
8- سایر مقررات بر اساس دستور العمل ورودی های 92 آزمون سراسری خواهد بود.در پایان خواهشمند است با رعایت مقررات نسبت به پذیرش دانشجویان اقدام و در صورت بروز هر گونه مشکل ، آن را به صورت کتبی یا از طریق سامانه رج ساپ اعلام نمایید.