مشهد/ معاون مجلس ملي جمهوري اسلامي پاكستان؛

تازه ها

مشهد/ معاون مجلس ملي جمهوري اسلامي پاكستان؛

نظرات ()


مشهد/ معاون مجلس ملي جمهوري اسلامي پاكستان؛
معاون مجلس ملي پاكستان گفت: فعاليت‌ها، خدمات و ارائه عملكرد آستان قدس رضوي مي‌تواند زمينه‌ساز هر چه بيشتر همكاري ايران با ساير كشورها را فراهم كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، معاون مجلس ملي پاكستان گفت: خدمات و فعاليت‌هاي آستان قدس رضوي بسيار گسترده و وسيع است واين آستان مقدس، راه بسيار خوبي را براي ارائه خدمات و پيشرفت‌هاي خود برگزيده است.

عباسي افزود: آشنايي با عملکرد گسترده، متنوع و پرافتخار آستان قدس رضوي در زمينه‌هاي مختلف از جمله صنايع غذايي توليد كالا و محصولات صنعتي، كشاورزي، باغداري، دامپروري، عمران و خدمات در كنار فعاليت‌هاي فرهنگي كه همه از بركت وجود امام علي بن موسي الرضا(ع) از صبغه‌اي كاملا معنوي برخوردار است، بسيار تاثير گذار بود.

وي اقدامات وفعاليت‌هاي صنعتي آستان قدس رضوي را بسيار عالي ذكر كرد و گفت:كسب اطلاع و آگاهي از فعاليت اين آستان مقدس، در بخش عمران و خدمات، ساخت و ساز و اجرای بزرگترین پروژه‌های عمرانی و ملی در داخل و خارج کشور برايم حيرت انگيز بود.

عباسي افزود: موزه‌ي آستان قدس رضوي، جامع‌ترين مجموعه‌اي است كه توانسته است عنوان يك موزه كامل را به خود اختصاص دهد و فضاي بسيار مناسبي را براي حفظ و نگهداري گنجينه‌هايارزشمند هنري، تاريخي و فرهنگي فراهم كرده است./س