سنندج/ امکان اسکان شبانه سه هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی در بانه

تازه ها

سنندج/ امکان اسکان شبانه سه هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی در بانه

نظرات ()


سنندج/
سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری بانه گفت: در بانه ظرفیت پذیرش شبانه ۳۵۰۰ مسافر نوروزی فراهم شده است.
 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندح، رحیمی‌خواه از آغاز به کار ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بانه از امروز خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود امسال هر شب توانایی اسکان 3 هزار 500 مسافر را در بانه داشته باشیم.
وی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و نیز سفر حجم قابل توجهی از مسافران نوروزی به بانه افزود: تجربه سال های قبل و برنامه های خوبی که برای امسال در نظر گرفته شده است عملا باعث بالا رفتن ظرفیت اسکان مسافران در این شهرستان خواهد شد.
سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری بانه همچنین از آمادگی 7 مهمان پذیر و 5 هتل برای این منظور در ایام تعطیلات خبر داد و خاطر نشان کرد: در کنار این اماکن 30 مدرسه و 110 منزل استجاری هم برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.
وی از در نظر گرفتن 250 چادر و 4 سالن ورزشی در بانه به همین منظور خبر داد و گفت: دو سالن ورزشی دیگر هم آماده است که در صورت نیاز بتوان مسافران را در آن اسکان داد.
 رحیمی خواه در پایان اضافه کرد: طبق آمار بدست آمده میانگین متوسط مسافرین ورودی به شهرستان بانه در طول سال 3 میلیون نفر است که امسال تا این لحظه دو میلیون و 880 هزار نفر مسافر وارد این شهرستان شده اند./س