بارسا

تازه ها

بارسا

نظرات ()



بارسلونا که توانسته بود در بازی رفت سوسیداد را 2-0 شکست دهد، در بازی برگشت نیز توانست با گرفتن یک تساوی جواز حضور به فینال را دریافت کند و ما نیز شاهد یک ال کلاسیکو دیگر باشیم.

بامداد پنجشنبه، بارسلونا موفق شد جواز حضورش در فینال جام حذفی اسپانیا را دریافت کند و در 19 آوریل آماده صف آرایی با رئال مادرید در فینال این رقابت ها باشد. خراردو مارتینو که هدایت بارسا را بر عهده دارد، موفق شد بارسا را با شایستگی هر چه تمام تر به فینال برساند. درست است که در دقایق ابتدایی بازی، سوسیداد بارسا را کمی با مشکل مواجه کرد ولی بازیکنان بارسلونا با قدرت به آنها پاسخ دادند. حال بارسا در هشت بازی پیشین خود در جام حذفی موفق به کسب هفت پیروزی شده و لیونل مسی که بیشترین گل زده در سن سباستین را دارا است، با به ثمر رساندن یک گل در بازی شب گذشته توانست خود را در صدر بهترین گلزنان جام حذفی جای دهد. در دقایق پایانی بازی گریزمن موفق شد بازی را به تساوی بکشد ولی این افتی برای بارسا که یکی از بهترین شروع های خود در یک فصل را سپری می کند، حساب نمی شود.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.

برای دومین بار در این فصل ژاوی به همراه اینیستا، مسی و فابرگاس همگی در ترکیب اصلی بارسا حضور داشتند و ماموریت آنها حفظ توپ و اجازه ندادن به سوسیداد برای به خطر انداختن بارسا بود. این طرح خوب کار کرد و موفق شد جلوی سوسیداد را برای ایجاد شگفتی بگیرد.