آنچه کاربران باید در مورد ویندزو اکس پی بدانند!!!

تازه ها

آنچه کاربران باید در مورد ویندزو اکس پی بدانند!!!

نظرات ()

آنچه کاربران باید در مورد ویندوز اکس پی بدانند!!!

 

هنوز هم میلیونها کامپیوتر با ویندوز اکس پی وجود خارجی دارند. در اینجا آن چیزی که شما در صورت داشتن ویندوز اکس پی باید بدانید آمده است:

•                    مایکروسافت به روز رسانی نهایی خود را برای ویندوز اکس  پی در روز سه شنبه انجام می دهد. پس از آن، همچنان دستگاههای  اکس پی  کار خواهند کرد، و شما می توانید به روزرسانیهای  امنیتی گذشته آن را نصب کنید. امّا شما نمی توانید  به روزرسانی جدیدد امنیتی داشته باشید.

•                    دستگاه شما با ریسک امنیتی بزرگتری روبرو خواهد بود؛ هکرها می دانند که مایکروسافت به روزرسانیهای جدیدتری ارائه نمی دهد، بنابراین آنها انگیزه بیشتری برای نقص های امنیتی دارند. مایکروسافت به روزرسانیهایی برای نرم افزارهای ضد بدافزاری (antimalware ) برای اکس پی تا جولای 2015  ارائه می کند، امّا هشدارمی دهد که این یک حفاظت محدود است.

•                    اگر کامپیوتر شما به قدر کافی قدرتمند است که به یک سیستم عامل جدید ارتقاء یابد، شما می توانید آخرین نسخه دی وی دی ویندوز 8 را با 120 دلار تهیه بفرمایید. شما نیازمند به پشتیبان گیری(back up) از فایلها و دیسکهایی برای برنامه های موجود هستید، زیرا ارتقاء نیازمند پاک کردن هارد درایو می باشد. مایکروسافت یک راهنمای گام به گام آنلاین دارد.

•                    شاید این گونه بهتر باشد که، 120 دلار برای یک کامپیوتر جدید هزینه کنید. شما چیزی بهتر از یک آپدیت نرم افزارسیستم عامل بدست خواهید آورد.

•                    اگرشما به استفاده از اکس پی ادامه دهید، از انجام تمام آپدیت های پیشین  به اضافه آخرین آپدیت در روز سه شنبه اطمینان حاصل کنید. البته اگر نیاز به دسترسی به اینترنت ندارید کمترین میزان ریسک متوجّه شما خواهد بود.

•                    اگر به اینترنت نیاز دارید، میزان استفاده از ایمیل، فیسبوک، و یا دیگر کانالهای نرم افزار مخرب را کمتر کنید.

•                    برای اطلاعات بیشتر به آدرس : http://windows.microsoft.com/en-us/windows/end-support-help  مراجعه بفرمایید.

ترجمه شده از این منبع