گزارش تمرين پرسپوليس

تازه ها

گزارش تمرين پرسپوليس

نظرات ()


گزارش تمرين پرسپوليس


تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که جشن تولد ويژه‌اي براي کريم باقري گرفته شد.


آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس قبل از ديدار مقابل صبا از ساعت 15 و 20 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.

به گزارش فارس، در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس آخرين مرور کارهاي تاکتيکي را در دستور کار خود داشتند و محسن مسلمان، عاليشاه و کفشگري اختصاصي تمرينات خود را دنبال کردند.

*اما سوژه اصلي تمرين امروز تولد 40 سالگي آقاکريم بود. به همين دليل دو کيک جداگانه مسئولين باشگاه و بازيکنان تهيه کرده بودند. روي کيک مسئولان باشگاه عکس بزرگ کريم باقري پس از گل به استقلال و خوشحالي‌هاي عجيب و فرياد بلندش زده شده بود و پرسپوليسي‌ها نيز کيکي گرفته بودند که روي آن نوشته بودند آقا کريم هميشه دوستت داريم.

کريم باقري نيز که از اين بابت بسيار خوشحال بود با تمام بازيکنان شوخي و خنده مي‌کرد البته علي دايي نيز به باقري تبريک ويژه‌اي گفت و با روبوسي براي وي آرزوي موفقيت کرد.

خيلي‌هاي سعي کردند که به صورت زيرکانه کيک را به صورت باقري بزنند اما جرأت اين کار را پيدا نکردند و مشخص نشد در پايان چرا کيک به صورت برخي بازيکنان ديگر زده شد. البته تکه خيلي کوچک کيک تولد باقري به گوشه‌اي از صورتش زده شد.

*اما پس از اظهارات امروز علي دايي در نشست مطبوعاتي مبني بر اينکه برخي افراد با لباسي که روي آن پرچم ايالات متحده حک شده بود، در فوتبال حضور داشتند، هواداران مقابل درفشي‌فر با تلفن‌هاي همراه خود به دنبال عکس اين فرد با لباس ياد شده بودند، البته برخي‌ها به دنبال عکس‌هاي مايلي‌کهن رفته بودند چون معتقد بودند که منظور دايي مايلي‌کهن بوده است.

*سيد جلال حسيني امروز بدون مشکل در تمرينات گروهي حضور پيدا کرد.

*اما پس از جلسه هماهنگي نيز پرسپوليسي‌ها با لباس هميشگي قرمز و دروازه‌بان با پيراهن سبز و صبا نيز با پيراهن‌هاي راه‌راه و دروازه‌بان سفيد به ميدان خواهد رفت. پرسپوليسي‌ها پس از تمرين امروز راهي هتل آزادي براي تشکيل اردو شدند.

*با توجه به نتايج روز گذشته استقلال و بالاي جدولي‌ها، دايي به بازيکنان تأکيد کرد که بايد بازي خودشان را انجام دهند و به نتايج تيم‌هاي ديگر علي‌رغم اينکه بسيار خوب بوده توجهي نکنند.