دايي: بازي با صبا مهمترين بازي فصل ما خواهد بود

تازه ها

دايي: بازي با صبا مهمترين بازي فصل ما خواهد بود

نظرات ()



دايي:

بازي با صبا مهمترين بازي فصل ما خواهد بود


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مطمئنا بازي فردا حساس‌ترين و مهمترين بازي فصل ما خواهد بود.


علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل صباي قم اظهار داشت: مطمئنا بازي فردا حساس‌ترين و مهمترين بازي فصل ما خواهد بود. ما روي اين بازي حساب باز کرده‌ايم و 3 امتيازش مي‌تواند ما را به بالاي جدول برساند. پيروزي در اين بازي ما را براي 3 بازي آينده اميدوارتر مي‌کند. باز هم تکرار مي‌کنم ديدار با صبا مهمترين بازي فصل ما است.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: بعد از ديدار با فجر تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و بازيکنان با جان و دل تمرين کردند. صبا هم تيم خوبي است و ما ديدار دشواري با آنها خواهيم داشت. با توجه به اطلاعاتي که دارم به صبايي‌ها براي بردن ما قول‌هايي داده‌اند و قطعا آنها همه تلاش‌شان را مي‌کنند تا 3 امتياز بازي را بگيرند البته ما اگر بازي خودمان را انجام دهيم و اسير بدشانسي نشويم مي‌توانيم 3 امتياز را بگيريم و دوباره به بالاي جدول برگرديم.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: نتايج صورت گرفته در اين هفته از ليگ ما را به آينده اميدوار کرد و در حال حاضر سرنوشت‌مان دست خودمان است به همين خاطر مي‌خواهيم در بازي‌هاي آتي نتيجه لازم را بگيريم.

دايي در واکنش به حرکت روز گذشته محمد مايلي کهن که با لباس رفتگري بازي ملوان و استقلال را از نزديک تماشا کرد، گفت: اصلا دوست نداشتم راجع به اين مسائل صحبت کنم اما براي اينکه ذهن مردم روشن شود، حرف‌هايم را مي‌زنم. مردم ما شعورشان بسيار بالا است و به راحتي خيلي از حرکات را تشخيص مي‌دهند. نمي‌خواهم راجع به کسي که گرفتن سهميه آسيايي پرسپوليس برايش اهميت ندارد و اين مسائل را در مصاحبه خود هم اعلام مي‌کند، حرفي بزنم. کسي که فقط به فکر منافع خودش است و اصلا به مردم و پرسپوليس کاري ندارد و اتفاقا اين موضوع را هم علنا اعلام مي‌کند. اين آقا افکارش با افکار مردم فاصله دارد.

وي ادامه داد: آقايان راجع به صحبت‌هاي من حرکات عوام فريبانه انجام دادند اما خوشبختانه مردم ما باهوش‌تر از اين صحبت‌ها هستند. شما اگر صحبت‌هاي مرا يک بار ديگر بازنگري کنيد، متوجه مي‌شويد که من به کسي توهين نکردم. اتفاقا من هميشه عنوان کردم که گذشته خود را فراموش نمي‌کنم و هيچ وقت يادم نمي‌رود که چطور وارد دانشگاه شدم و درس خواندم.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: متاسفانه از صحبت‌هاي من سوءاستفاده شد. من مي‌خواستم فاصله طبقاتي را در جامعه خودم مطرح کنم که عين واقعيت است. در جامعه ما فردي وجود دارد که ماهي 500 هزار تومان حقوق مي‌گيرد و کسي هم هست که بالاي 100 ميليون تومان و بيشتر پول مي‌گيرد که اين فاصله طبقاتي را مي‌رساند. مسلما جامعه ما تمام قشرها را نياز دارند چه کارگر شهرداري و چه پزشک.

دايي با بيان اين مسئله که اگر در جامعه پزشک و يا کارگر شهرداري وجود نداشته باشد آن جامعه دچار مشکل مي‌شود، تاکيد کرد: در برنامه‌اي به من 7، 8 دقيقه فرصت مي‌دهند و تازه در ميان حرف‌هاي من هم وارد مي‌شوند. چه کار بايد مي‌کردم؟ من نه تنها هيچ توهيني نکردم بلکه دست همه خدمتگزاران را هم بوسيده‌ام. من معتقدم هر چيزي که دارم اول از خداوند است و بعد دعاي خير مردم اما آقايان بايد بدانند که دوره انجام حرکات عوام‌فريبانه تمام شده است.

وي ادامه داد: متاسفانه کسي اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کند که به خاطر منافع خودش هر روز رنگ عوض مي‌کند و ديگر مورد قبول جامعه نيست شما فکر مي‌کنيد چرا مردم کسي مثل مرحوم ناصر حجازي را دوست داشتند؟ چون او يک‌رنگ بود و تيپ و قيافه قبل و بعد از انقلابش فرقي نمي‌کرد اما شما قبل از انقلاب يک مدل بوديد و بعد از انقلاب يک مدل ديگر که متاسفانه من نبايد خيلي از مسائل را عنوان کنم اما خوب است که من هم فردا يک تي‌شرتِ کاليفرنيا و آمريکا بپوشم؟ اين قدر به شعور مردم توهين نکنيد و به خاطر اينکه مقاصد سوء خود را پيش ببريد از لباس کارگران زحمتکش شهرداري سوءاستفاده نکنيد.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: دست شما براي همه مردم رو شده و همه شما را مي‌شناسند. خوشبختانه ديگر اين‌گونه حرکات مورد مقبوليت نيست و جامعه آن را قبول نمي‌کند.

دايي ضمن تشکر از تمام پيشکسوتاني که از پرسپوليس حمايت کردند، گفت: از تمام آنهايي که از ما حمايت کردند تشکر مي‌کنم و دست‌شان درد نکند. حمايت آنها و مردم بوده که هميشه پشت ما بوده و من دست کساني که پرسپوليس را حمايت کردند را مي‌بوسم که نگذاشتند اين تيم اسير حاشيه شود.

وي در مورد اينکه تيمش مقابل صبا محروم و يا مصدومي دارد يا نه، اظهار داشت: متاسفانه سيدجلال حسيني، مهرداد کفشگري، اميد عاليشاه و محسن مسلمان را در اختيار ندرايم اما تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم تا بتوانيم با دست پر از زمين خارج شويم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص صحبت‌هاي علي فتح‌الله‌زاده و اينکه آيا خودش و رويانيان نمي‌توانستند مانع از اعتصاب بازيکنان پرسپوليس شوند اظهار داشت: اين مسائل براي گذشته است و نمي‌خواهم وارد آن شوم. تيم ما احتياج به آرامش دارد اما حداقل اگر کسي از ما حمايت نمي‌کند ديگر از پشت به خنجر نزند چون ظرفيت از پشت خنجر خوردن‌مان تکميل شده و لااقل آقايان از جلو خنجر بزنند و يا مسائل را رودرو مطرح کنند. متاسفانه آن قدر در اين مدت صحبت‌هاي ضد و نقيض مطرح شد و من و بازيکنانم را پولکي قلمداد کردند که نمي‌دانم چه بگويم.

دايي در ادامه انتقاداتش اظهار داشت: شما مي‌توانيد از آقاي صالحي مديرعامل نفت آبادان بپرسيد که چه کسي در ماهشهر براي نيم فصل از اين باشگاه درخواست 800 ميليون کرد. کسي که باعث سقوط 5 تيم به ليگ يک شده و بايد به او تنديس پنجه طلايي را دارد که تيم‌هاي پيکان، شهرداري تبريز، سايپا، گهر و فولاد را به ليگ يک فرستاد. شما مي‌دانيد اين تيم‌ها پس از سقوط به ليگ يک چقدر ضرر کردند؟

وي ادامه داد: قيمت يک تيم ليگ برتري 16،17 ميليارد تومان است اما قيمت يک تيم ليگ يکي نهايتا 4 ميليارد تومان است. حالا ببينيد اين آقا 5 تيم را 12 ميليارد تومان متضرر مي‌کند و بعد براي نيم فصل 800 ميليون تومان مي‌خواهد. او اگر جاي مربيان ديگر بود چقدر پول مي‌گرفت؟

سرمربي پرسپوليس در خصوص آمار و ارقامي که مايلي‌کهن از آن صحبت مي‌کند، تصريح کرد: وقتي مي‌گويم خنجر نزنيد براي همين است که چطور اسناد دولتي به صورت غلط بايد در اختيار اشخاص قرار بگيرد؟ به نظر من سازمان بازرسي کل کشور و مسئولان ذيربط بايد به اين مسئله ورود کنند که چرا اسناد دولتي دست برخي از افراد است که از آن سوء استفاده کنند و قبل از بازي حساس پرسپوليس عليه ما صحبت کنند؟

دايي ادامه داد: آقايان راجع به بازيکنان هم اظهار نظر مي‌کنند و نمي‌دانم چه کسي به آنها اين اجازه را داده است؟ فقط براي برنامه‌اي متاسف هستم که مصاحبه‌اي را پخش مي‌کند که 90 درصد آن دروغ و کذب است و دوباره آقايان را روي خط مي‌آورد. خوشبختانه مردم همه چيز را متوجه مي‌شوند. نه تنها بعد از آن برنامه طرز فکر جامعه نسبت به من عوض نشده بلکه مردم خيلي بيشتر به حقايق پي برده و در تماس و پيامک‌هاي‌شان از من تشکر کردند. الان دختر 3 ساله من مي‌داند چطور بايد با آي‌پد کار کند پس ما نمي‌توانيم جامعه‌اي که اين قدر از نظر فکري بالا است را فريب بدهيم. خوشبختانه مردم انسان صادق را مي‌شناسند و آدم‌هايي را هم که هر روز رنگ عوض مي‌کنند، مي‌شناسند.

وي درباره جلسه مسئولان باشگاه پرسپوليس در وزارت ورزش هم خاطرنشان کرد: نمي‌خواهم وارد خيلي از مسائل شوم چون تيمم را وارد حاشيه‌ مي‌کنم اما من از روز اول ياد گرفته‌ام که اگر مثلا 5 نفر در يک قايق حضور دارند يک نفر نمي‌تواند بگويد من سهم خودم را مي‌خواهم و چنين ادعايي کند. حالا که همه سوار يک قايق هستيم بايد به هم کمک کنيم تا به مقصد برسيم اما نه تنها اين مسئله صورت نمي‌گيرد بلکه دارند قايق را سوراخ مي‌کنند.