اخبار جدید

تازه ها

اخبار جدید

نظرات ()

سند توسعه مازندران مبنای حرکت ماستسند توسعه مازندران مبنای حرکت ماست
لیست ۱۶ فیلم اول و مسابقه جشنواره فجر۱۶ فیلم ایرانی پذیرفته‌شده بخش مسابقه سینمای ایران سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در نخستین جلسه جمع‌بندی هیات انتخاب به جشنواره فیلم فجر راه یافتند. در این لیست قصه‌های بنی‌اعتماد هم دیده می‌شود.
متاسفانه رئیس جمهور قبلی به مردم دروغ می‌گفتحجت‌الاسلام منتظری تصریح کرد: اگر مردم ببینند که قانون در نظام جمهوری اسلامی اجرا می‌شود حتی اگر کمبودی هم ببینند ناراضی نخواهند بود. وی در ادامه گفت: یکی از مصیبت‌های ما در دوره گذشته این بود که متاسفانه رئیس جمهور قبلی به مردم دروغ می‌گفت و قانون را علناً زیر پا می‌گذاشت. وی افزود: وقتی مردم ببینند عالی‌ترین مقام اجرایی کشور قانون‌گریز و قانون‌ستیز است به چه کسی می‌خواهند اعتماد کنند.
قیمت بنزین فعلا تغییر نمی‌کندسخنگوی دولت با بیان اینکه قیمت‌ حامل‌های انرژی در لایحه هدفمندی یارانه‌ها به تفصیل معلوم می شود گفت: دولت تا آن زمان تغییری در قیمت‌ها نخواهد داد.
اطلاعیه دفتر رئیس‌جمهور درباره اخبار نادرست منتسب به روحانی در پی انتشار برخی اخبار، مطالب و اقوال نادرست و انتساب آن به رییس‌جمهور در برخی رسانه‌های داخلی و خارجی در روزهای اخیر، دفتر روحانی با صدور اطلاعیه‌ای مطالب غیرمستند را فاقد اعتبار دانست.
هدفمندی یارانه‌ها به شیوه فعلی