اخبار برگزیده

تازه ها

اخبار برگزیده

نظرات ()

پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال رییس اتحادیه کشوری املاک گفت: امیدوارم با توجه به ثبات نسبی در قیمتها، تا پایان سال افزایش قیمت نداشته باشیم.
آخرین خبرها از سریال "پایتخت 3" آخرین خبرها از سریال "پایتخت 3"
بهترین گوشی‌های اندرویدی 2014 با گشتی در دنیای اینترنت میتوانید با بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی آشنا شوید که گفته می‌شود یک سر و گردن بالاتر از بقیه هستند. برخی از آنها هنوز وارد بازار نشده اند و برخی دیگر را شاید خودتان هم داشته باشید.
فعالیت رسمی حزب اعتماد ملی بعد از رفع حصر کروبی قائم مقام حزب اعتماد ملی تشکیل هر نوع جلسه رسمی یا کنگره این حزب را موکول به رفع حصر از دبیرکل این حزب دانست.
جزئیات طرح جدید رفاهی ویژه فرهنگیان مشاور اقتصادی و رفاهی وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح «فرهنگ» ویژه فرهنگیان شاغل خبر داد و گفت: با شارژ ماهیانه 300 هزار تومان، کارت فرهنگ ارزاق فرهنگیان با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.
آخرین مهلت پیش ثبت‌نام عتبات عالیات سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: امروز آخرین مهلت پیش ثبت نام هموطنان برای سفر به عتبات عالیات عراق است.
آخرین قیمت سکه و ارز در بازار هر سکه تمام بهر آزادی طرح جدید در بازار بدون تغییر خاصی ۹۰۶ هزار تومان و هر دلار امریکا در بازار غیر رسمی ۲۹۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد.
آخرین قیمت انواع خودرو در بازارآخرین قیمت انواع خودرو در بازار
حضور در کنکور ارشد با لباس عروس! داوطلب آزمون کارشناسی ارشد با لباس عروس در جلسه این آزمون حاضر شد.
پربارش و کم‌بارش‌ترین استان‌های کشوراز ابتدای سال آبی جاری (مهرماه 92) تا پایان هفته گذشته، استان های گیلان، کهگیلویه و بویراحمد و مازنداران به عنوان استان های پربارش کشور گزارش شدند.
ساخت تراشه‌ای که به باکتری گوش می‌کند دانشمندان دانشگاه کلمبیا در آمریکا موفق به ساخت تراشه های رایانه ای شده اند که می تواند به باکتری گوش دهد.
هزینه زندگی در تهران؛ ماهیانه یک میلیون و800 هزار تومان هزینه و درآمد بین 21 تا 22 میلیون تومانی خانوارهای تهرای در حالی بدون هیچ گونه کسری رقم می خورد که حدود 400 هزار تومان هم مازاد درآمد برای آنها باقی می ماند.
وزیر راه: مسکن مهر از اول اشتباه بود وزیر راه و شهرسازی گفت: نباید مکان مسکن مهر را به انبار آدم ها تبدیل کنیم، احساس امنیت مهمترین مساله مسکن مهر است.
خطیب نماز جمعه تهران: مذاکره را قبول داریمخطیب نماز جمعه این هفته تهران با تاکید بر این‌که «هر کشوری گزینه‌ نظامی داشته باشد مشت‌های ما آماده خرد کردن دندان آنهاست» گفت: ما مذاکره را قبول داریم و با هیچ کشوری سر جنگ نداریم.
نامه 104 عضو کنگره آمریکا در مخالفت با تحریم بیشتر ایران از زمان توافق ژنو بین ایران و قدرت های جهانی این نامه بزرگ ترین پیام همراهی کنگره آمریکا با دولت اوباما در زمینه مساله هسته ای ایران است، با این حال اکثریت سنای آمریکا در اختیار جمهوریخواهانی است که مخالف سیاست های دولت اوباما هستند.
پرداخت عیدی کارمندان با حقوق بهمن سخنگوی دولت گفت: عیدی کارکنان همراه با حقوق بهمن پرداخت می شود و تلاش می کنیم حقوق اسفند را هم زودتر پرداخت کنیم.
اعلام حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران و کارمندان 2 برابر حداقل حقوق و حداکثر 3 برابر آن به شرطی که از مصوبه قانون کار بیشتر نشود؛ فرمول روشنی است که برای تعیین میزان عیدی پایان سال کارگران و مشمولان قانون کار در نظر گرفته می شود.
9 میوه برای جوان ماندن انسان خبرگزاری شینهوا با انتشار تصاویر لیمو ترش، آلو زرد، گریپ فورت، گیلاس، انار، هویج، زیتون، خیار و انگور اعلام کرد که مصرف آنها به جوان ماندن انسان کمک می کند.
آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از ۲۶بهمن پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری نوروزی از روز شنبه ۲۶ بهمن آغاز می شود.
مروری بر جدیدترین قیمت سیم‌کارتفعالان بازار سیم‌کارت از کاهش نسبی قیمت سیم‌کارت‌ها در هفته‌های اخیر خبر می‌دهند.
محبوب ترین برند ایران در حوزه گردشگری معرفی شدمحبوب ترین برند ایران در حوزه گردشگری معرفی شد
سخنان فوتبالی سیدحسن خمینی در برنامه 90 سید حسن خمینی نوه امام راحل (ره) با شرکت در یک برنامه تلویزیونی به بیان خاطراتی از سید احمد و حضور وی در تیم های ورزشی و علاقه خود به فوتبال پرداخت.
پیام تشکر رئیس‌جمهور از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن رئیس‌جمهور با صدور پیامی از حضور چمشگیر آحاد ملت مؤمن، انقلابی، شجاع و با بصیرت ایران در راهپیمایی حماسی یادمان یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.
«شیار 143»؛ فیلمی که پدیده جشنواره فجر شد در یک نگاه به کارنامه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌توان گفت فیلم «شیار 143» ساخته نرگس آبیار با بازی مریلا زارعی که روایتی تاثیرگذار از دفاع مقدس را بیان می‌کند، پدیده این دوره از جشنواره است که کارشناسان دینی و سینمایی در گفتگوهایی بر این موضوع صحه می‌گذارند.
سانسور اختتامیه جشنواره فجر در صداوسیما تلویزیون هنگام پخش مستقیم مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، هنگامی که یکی از برگزیدگان روی جایگاه از فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» نام برد، پخش مستقیم این مراسم را قطع کرد.
حمایت وزیر ارشاد از تدریس زبان مادری در مدارس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرش را درباره آموزش زبا‌ن‌های بومی در مدرسه‌ها اعلام کرد.
قطعنامه راهپیمایی سراسری 22 بهمن ملت ایران اسلامی در قطعنامه راهپیمایی سراسری 22 بهمن آمادگی همه جانبه خود و نیروهای مدافع انقلاب را برای حفظ اقتدار و امنیت ملی کشور اعلام و تاکید کردند: هرگونه اقدام ابلهانه و تحریک آمیز دشمن، با واکنش سریع، سخت و ویرانگر رزمندگان شجاع سپاه، ارتش و بسیج و ملت غیور ایران اسلامی مواجه خواهد شد.
اهدای جوایز بخش مستند جشنواره فیلم فجر - دیپلم افتخار بازیگری: امیر جدیدی برای فیلم‌های «پایان خدمت» و «سیزده» - دیپلم افتخار بازیگری : پانته‌آ پناهی برای فیلم «خانوم» - دیپلم افتخار فیلمبرداری : مسعود سلامی برای فیلم «ناخواسته» - دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه : سیدجلال دهقانی برای «خانه‌ای کنار ابرها»
نیروهای انسانی آموزش و پرورش ساماندهی می‌شوند وزیر آموزش و پرورش گفت: ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش از سال 93 انجام می‌شود.
حماسه گلستانی‎ها به روایت تصویرامروز 22 بهمن ماه 1392 مردم همیشه در صحنه استان گلستان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه در سی‎و ‎پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکپارچه و یکصدا فریاد زدند که وحدتشان گزینه روی میزی است که بارها آن را مشق کرده‎ و عاشقی کرده‎اند.
دولت یازدهم نگاه توسعه‌محور به آموزش و پرورش دارد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در دولت جدید نگاه زیربنایی و توسعه محور به مساله آموزش و پرورش وجود دارد گفت: در دانشگاه فرهنگیان باید معلمانی متفکر و پژوهشگر تربیت شود تا توسعه انسانی و توسعه کشور امکان‌پذیر شود.
نمایشگاه آثار هنرمندان برجسته کشور در قائمشهر برپا شد نمایشگاه نقاشی و مجسمه با عنوان نفسی تازه از آثار هنرمندان برجسته مازندران و کشور در قائمشهر در گالری هنر نوران برپا شد.
ادامه بی‌مهری به ورزشکاران مدال‌آور مازندران قهرمانان طلایی رشته تکواندو دهه فجر حتی به استقبال خشک و خالی مسئولان راضی بودند ولی مورد بی‌مهری مسئولان کلاردشت قرار گرفتند.
خسارت برف به 941 واحد مسکونی در نوشهر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشهر از خسارت برف به 941 واحد مسکونی شهری و روستایی حوزه شهرستان نوشهر خبر داد.
برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در مازندران مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در این استان خبر داد.
اعزام 2 هزار دانشجوی مازندرانی به سرزمین نور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران از اعزام متمرکز بیش از 2 هزار دانشجوی مازندرانی به سرزمین‌ نور خبر داد.
تصویب اعتبار هزار میلیاردی برای 3 واحد تولیدی در مازندران نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: هزار میلیارد تومان برای فعال‌سازی بخش‌های کک‌سازی، البرز مرکزی و ذوب‌آهن در نظر گرفته شد که فاز اول آن با 200 میلیارد تومان در چند مرحله انجام می‌شود.
دانش‌آموزان مازندرانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران گفت: 100 دانش‌آموز مازندرانی سوم اسفندماه سال جاری به حج عمره اعزام می‌شوند.
نهایی شدن مرکز نمایشگاهی در مازندران معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: ایجاد مرکز نمایشگاهی در 11 هکتار در مرکز مازندران نهایی شد.
فعالیت 27 شرکت فناوری اطلاعات در نمایشگاه رایانه مازندران دبیر سازمان نظام صنفی رایانه کشور گفت: 27 شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات در هفتمین نمایشگاه رایانه استان فعالیت می‌کنند.
50 درصد سرپرستان خانوار مشمول مازندران سبد کالا دریافت کردند رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: حدود ۵۰ درصد جمعیت 3 میلیون نفری مازندران که مشمول دریافت سبد کالا بودند، کالاهای خود را دریافت کردند.
حادثه طبیعی غرب مازندران به کمبود اعتبارات اخیر دامن زده است معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حادثه طبیعی غرب مازندران سبب بروز مشکلاتی شده که به کمبود اعتبارات اخیر دامن زده است.
آمل قهرمان ووشو نوجوانان و جوانان مازندران شد رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: تیم آمل به مقام قهرمانی رقابت‌های ووشو نوجوانان و جوانان این استان دست یافت.
خسارت 4 میلیارد و 250 میلیون تومانی برف و سرما در بابلسر فرماندار بابلسر گفت: برف و سرمازدگی در شهرستان بابلسر 4 میلیارد و 250 میلیون تومان خسارت به بار آورد.
برگزاری اختتامیه سوگواره عکس محرم در نکا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از برگزاری اختتامیه سوگواره عکس محرم یادمان هنرمند حاج محمد مجتبی محمدنژاد خبر داد.
حضور 4 بازیکن دختر مازندرانی در اردوی تیم ملی نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران گفت: چهار بازیکن دختر مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
مدارس سوادکوه هوشمند می‌شوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه با تاکید بر لزوم مشارکت عمومی و حمایت از هوشمندسازی مدارس، گفت: مدارس سوادکوه هوشمند می‌شوند.
رشد 25 درصدی گازگرفتگی در مازندران از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه 10 نفر شامل شش مرد و چهار زن بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است.
گرمای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برف غرب مازندران را ذوب کرد گرمای حضور پرشور مردم غرب مازندران در یوم الله 22 بهمن 92 برف غرب مازندران را ذوب کرد.
انقلاب اسلامی با فطرت انسان سازگاری دارد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران با فطرت انسان سازگاری مطلق دارد و انقلاب ما برعکس دیگر انقلاب‌های جهان رنگ و بوی الهی داشت.
رقابت 5 کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در جام ترکیه نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از رقابت پنج کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در جام بین‌المللی ترکیه خبر داد.
آتش‌سوزی در 5 هکتار از پناهگاه بین‌المللی میانکاله رئیس حفاظت محیط زیست میانکاله، آتش‌سوزی در وسعت پنج هکتار از اراضی پناهگاه حیات وحش میانکاله را تایید کرد.
بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه شن و ماسه شرق مازندران‌ به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین کارخانه دانه‌بندی شن و ماسه شرق مازندران در شهر رستمکلا از توابع بخش مرکزی بهشهر به بهره‌برداری رسید.
130 هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی مازندران هستند معاون بهزیستی مازندران گفت: این سازمان در شروع فعالیت‌های خود 5 هزار خانوار را زیر پوشش داشت که در حال حاضر به 130 هزار خانوار رسیده است.
از انتصاب 3 باره رئیس تا عذرخواهی معاون وزیر‌ رئیس دانشگاه منابع طبیعی که دو بار در این دانشگاه تودیع شده بود برای بار سوم امروز معارفه شد.
مسئولان پیگیر مطالبات مردم بحران‌زده غرب مازندران باشند نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: مسئولان پیگیر مطالبات مردم بحران‌زده غرب استان باشند.
ایجاد قطب علمی در دانشگاه منابع طبیعی ساری سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از ایجاد قطب علمی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری خبر داد.
نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سماء در مازندران منصوب شد باحکم معاون دانشگاه آزاد اسلامی نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سماء کشور در مازندران معرفی شد.
اقدامات اولیه برای اختصاص تنخواه به مناطق بحران‌زده غرب مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه برآورد خسارت‌ها تاکنون کلی بود، گفت: امروز با معاون نظارت و راهبردی رئیس جمهور در مورد میزان خسارت‌ها صحبت و اقدامات اولیه برای اختصاص تنخواه در نظر گرفته شد.
پاکسازی 2400 کیلومتر راه‌های مازندران از برف مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از پاکسازی 2 هزار و 400 کیلومتر از راه‌های مازندران از برف در بحران هفته گذشته خبر داد.
حافظان قرآنی پلیس گیلان تجلیل شدند مراسم تجلیل حافظان قرآنی انتظامی گیلان با حضور 700 نفر از کارکنان و خانواده پلیس گیلان برگزار شد.
افزایش نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای وزیر جهاد کشاورزی از بررسی افزایش نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای در سال 93 خبر داد.
احداث خط راه‌آهن رشت ـ ساری تصویب شد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تصویب احداث خط راه‌آهن رشت به ساری در بودجه 93 خبر داد.
دولت از واحدهای خسارت‌دیده گیلان و مازندران حمایت می‌کند ورزش جهاد کشاورزی گفت: دولت از واحدهای خسارت‌دیده گیلان و مازندران حمایت می‌کند.
ایجاد نخستین شهرک پخش در گیلان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ایجاد نخستین شهرک پخش کالا در این استان خبر داد.
سهم گردشگری گیلان در بازار جهانی قابل قبول نیست مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: گیلان در بازارهای مستعد گردشگری دنیا نتوانسته است سهم قابل قبولی را به خود اختصاص دهد.
فرماندار جدید آستارا شنبه معرفی می‌شود فرماندار فعلی آستارا گفت: فرماندار جدید آستارا فردا معرفی می‌شود.
خبرنگاران؛ نامحرمان گمرک آستارا خبرنگاران مکتوب برای پوشش خبر سفر معاون گمرک جمهوری آذربایجان به آستارا نامحرم خوانده شدند و صدا و سیما یکه‌تاز این صحنه خبری شد.
خسارت 152 میلیارد تومانی برف به صومعه‌سرا امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه بحران برف به این شهرستان بالغ بر 152 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است، خواستار توجه ویژه مسئولان به صومعه‌سرا شد.
وداع فرماندار آستارا با مردم این شهرستان فرماندار آستارا در آخرین روز تصدی خود در فرمانداری این شهرستان با مردم آستارا وداع گفت.
احداث شرکت کشتی‌سازی «خلیج فارس» در گیلان فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور از احداث شرکت کشتی‌سازی «خلیج فارس» به منظور تعمیر کشتی‌های دریای خزر در حسن‌رود گیلان خبر داد.
بحران برف گیلان هیچ‌گونه تلفات انسانی نداشتامام جمعه موقت رشت خواستار جبران خسارات ناشی از برف در بخش‌های مختلف شد و گفت: بحران برف گیلان هیچ‌گونه تلفات انسانی نداشت.
دولت گام‌های خوبی در تحقق حماسه اقتصادی برداشته است وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت همزمان با حماسه سیاسی گام‌های خوبی برای تحقق حماسه اقتصادی برداشته که هنوز خود را نشان نداده است.
قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار از مردم گیلان نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن قدردانی کردند.
قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم گیلان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور قدرتمند و کم‌نظیر مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
نمایشگاه توانمندی‌ دستگاه‌های اجرایی گیلان برپا شد نمایشگاه توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی گیلان با 35 غرفه در پارکینگ زندان رشت به مناسبت 22 بهمن برپا شد.
حضور دشمن‌شکن فرزندان میرزاکوچک‌خان مردم گیلان با گام‌های استوار در حال خلق حماسه‌ای دشمن‌شکن هستند تا گزینه حضوری باشکوه را به رخ اوباما و استکبار بکشند.
سازمان منطقه آزاد انزلی دیپلم افتخار گرفت سازمان منطقه آزاد نشان غرفه برتر و دیپلم افتخار را در پنجمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور کسب کرد.
38 پروژه عمرانی آستارا افتتاح شد 38 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه آستارا در دهه مبارک فجر افتتاح شد.
2 طرح گردشگری و صنعتی گیلان در انزلی افتتاح شد 2 طرح گردشگری و صنعتی با حضور استاندار گیلان در انزلی افتتاح شد.
خسارت 43 میلیارد ریالی برف به تاسیسات توزیع برق گیلان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: برف بیش از 43 میلیارد ریال به تاسیسات توزیع برق گیلان خسارت وارد کرد.
دعوت نهادهای مختلف گیلان به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف گیلان با صدور بیانیه‌ای جداگانه مردم این استان را به حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
حضور جهادگران گیلان در راهپیمایی 22 بهمن مسئول قرارگاه جهادی شهید میرزاکوچک جنگلی گفت: جهادگران گیلان در راهپیمایی 22 بهمن حضوری باشکوه می‌یابند.
دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان برای راهپیمایی 22 بهمن نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیامی مشترک از مردم این استان برای حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
مسیرهای 6 گانه راهپیمایی 22 بهمن رشت اعلام شد مسیرهای 6 گانه راهپیمایی 22 بهمن ماه رشت توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اعلام شد.
خسارت اولیه 507 میلیارد تومانی برف به گیلان استاندار گیلان گفت: طبق برآوردهای اولیه، برف سنگین مبلغ 507 میلیارد تومان به گیلان خسارت وارد کرد.
مالک جدید باشگاه فوتبال سپیدرود رشت معرفی شد مالک جدید باشگاه فوتبال سپیدرود رشت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان معرفی شد.
بزرگ‌ترین پروژه درمان بیماری‌ قلب در ایران افتتاح شد بخش جدید «الکتروفیزیولوژی پیس میکروقلب» بزرگ‌ترین پروژه درمان بیماری‌های قلب در ایران در بیمارستان حشمت رشت با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.
نجفی: توجه به توریسم‌درمانی در گیلان ضروری است استاندار گیلان گفت: توجه به توریسم‌درمانی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی گیلان مورد تاکید است.
وضعیت توزیع سبد کالا در گیلان راضی‌کننده نیست استاندار گیلان گفت: وضعیت توزیع سبد کالا راضی‌کننده نیست و تعداد مراکز این توزیع افزایش می‌یابد.
راه‎اندازی کمیته اقوام در ستاد خدمات سفرهای نوروزی گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از راه‌اندازی کمیته اقوام در ستاد خدمات سفرهای نوروزی این استان خبر داد.
گلستان میزبان همایش خیرین شغل‌ساز شود پدر علم آی‌تی ایران با بیان اینکه دولت بودجه‎ای برای ایجاد شغل ندارد، گفت: نمی‎توان دست روی دست گذاشت و برای اشتغال جوانان هیچ کاری نکرد، لذا چون پروژه مربوط به مردم است گلستان می‎تواند در برگزاری همایش خیرین شغل‎ساز ورود کند.
حل مشکل شهریه دانشجویان علمی کاربردی گلستان با پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در استان گلستان مشکل شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان حل شد.
ادبیات رفتار گردشگری در گلستان نیازمند بازنگری است استاندار گلستان گفت: توسعه گردشگری در استان نیازمند بازنگری ادبیات گردشگری و تغییر رفتار با رویکرد فرهنگ تعامل است.
نوروز فرصت ارزشمند اقتصادی و فرهنگی برای گلستان است سرپرست دفتر امور شهری استانداری گلستان گفت: نوروز فرصت ارزشمند اقتصادی و فرهنگی برای گلستان است.
گلستان به استانی دانش‎‎بنیان و حرفه‎ای‌محور تبدیل می‎شود پدر علم آی‌تی ایران گفت: در کمتر از دو سال آینده گلستان به استانی دانش‎بنیان و حرفه‎ای‌محور تبدیل خواهد شد.
فرش ترکمن میراث معنوی تراکمه گلستان حاشیه جنوب‌شرقی دریای خزر مرکز زندگی ایلات ترکمن است که همواره مشغول کشاورزی و پرورش اسب بوده و قالی‌بافی یکی از پیشه‌های مورد علاقه آن‌هاست.
22 بهمن صحنه غرور ملی است امروز از هر گوشه ایران اسلامی ندای عزت‎خواهی بلند می‎شود گلستانی‎ها نیز در همه شهرها و روستاهای استان در روز 22 بهمن آماده ثبت صحنه غرور ملی هستند.
راه‌اندازی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) در گنبدکاووس رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: به زودی در شهرستان گنبدکاووس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) راه‎اندازی خواهد شد.
درک پیام امام و رهبری مؤلفه انقلاب اسلامی است استاندار گلستان گفت: درک پیام امام و رهبری مؤلفه انقلاب اسلامی است.
گلستان با شاخص‎های سلامت فاصله زیادی دارداستاندار گلستان در خصوص وضعیت بخش سلامت استان گفت: گلستان با شاخص‎های سلامت فاصله زیادی دارد.
سازمان بسیج رسانه گلستان افتتاح رسمی شد رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: همزمان با سی ‎و پنجمین بهار انقلاب اسلامی فعالیت بسیج رسانه استان گلستان قوت گرفت.
فعالیت چشمگیر سایت‌های خبری انقلابی در گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان از فعالیت چشمگیر سایت‌های خبری همسو با اهداف انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
19 پروژه عمرانی، درمانی و بهداشتی در گلستان به بهره‎برداری رسید قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گلستان از بهره‎برداری 19 پروژه عمرانی، درمانی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در استان خبر داد.
پیش‎بینی بودجه 3 هزار میلیارد ریالی برای شهرداری‎های گلستان سرپرست اداره کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان از پیش‎بینی بودجه 3 هزار میلیارد ریالی برای شهرداری‎های گلستان برای سال آینده خبر داد.
حاشیه‎های جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان «ناصر گرزین» رئیس شورای اسلامی شهر گرگان این روزها همانند مدیران مدرسه با به صدا در آوردن زنگ شورا و تماس با غایبان یا افرادی که با تأخیر در جلسه حاضر می‎شوند نقش مدیر مدرسه شورای شهر گرگان را در ذهن ایجاد می‌کند.
تبلیغات شهری گرگان در وضعیت نامشخص است رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری گرگان گفت: تبلیغات شهری گرگان در وضعیت نامشخص است.
اقدامات نظام در دهه فجر برای نسل جدید بازگو شود معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مذهبی، دینی و سیاسی است، گفت: دهه فجر فرصتی است تا اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران برای نسل جدید بازگو و تبیین شود.
برگزاری ششمین جشنواره بین‎المللی هنرهای تجسمی در گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری ششمین جشنواره بین‎المللی هنرهای تجسمی در استان خبر داد.
نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان گلستان برگزار شد مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان گلستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه عرضه محصولات آموزش‎های بازار محور و مشاغل خانگی بانوان تحت آموزش این اداره کل در گرگان برگزار شد.
پتروشیمی گلستان وارد فاز نهایی می‎شود مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی گلستان گفت: با اجرایی شدن مصوبه وام ارزی، پتروشیمی گلستان وارد فاز نهایی می‎شود.
ترکیب جدید جامعه اسلامی مهندسین گلستان مشخص شد با برگزاری انتخابات در سومین کنگره جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان اعضای جدید این تشکل مشخص شدند.
راهپیمایی 22 بهمن دشمن را خورد می‎کند نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان با تاکید بر حضور مردم در تمام صحنه‎های انقلاب گفت: راهپیمایی 22 بهمن دشمن را خورد می‎کند.
رونمایی 4 کتاب از نویسندگان گلستانی عصر امروز در حاشیه هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان از 4 کتاب نویسندگان گلستانی با حضور ناشران آنها رونمایی شد.
تصویب نهایی طرح جامع شهر گرگان معاون شهرسازی شهرداری گرگان گفت: طرح جامع شهر گرگان به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی کشور رسیده و ارسال شده است.
گلستان میزبان سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد استان گلستان با حضور تعدادی از هنرمندان و دوستداران عرصه تئاتر میزبان سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.
فروش بیش از 32 میلیون بن در روز نخست نمایشگاه کتاب گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فروش بیش از 32 میلیون تومان بن کتاب در روز نخست نمایشگاه کتاب گلستان خبر داد.
7200 گلستانی از آموزش‎های هلال احمر برخوردار شدند رئیس کارگروه آموزش همگانی و امداد و نجات مدیریت بحران استان گلستان گفت: در 9 ماهه اول امسال، 7 هزار و 296 نفر گلستانی از آموزش‎های تخصصی و همگانی مرتبط با مدیریت بحران برخوردار شده‎اند.
وضعیت شهردار گرگان را با جدیت پیگیری می‎کنم سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با تاکید بر اینکه از فردا وضعیت شهردار گرگان را با جدیت پیگیری خواهم کرد، گفت: شرایط گرگان بیش از این برای استانداری گلستان قابل تحمل نیست.
برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب گلستانمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: تعویض کتاب کهنه با نو و حضور 500 ناشر و ارائه 50 هزار از انواع کتاب از موضوعات ارائه شده در هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان است.