مدير ستاد نماز جمعه کشور : فعاليت هاي ويژه ستاد نماز جمعه آيسک قابل طرح در کشور است

تازه ها

مدير ستاد نماز جمعه کشور : فعاليت هاي ويژه ستاد نماز جمعه آيسک قابل طرح در کشور است

نظرات ()

خراسان جنوبي - مورخ یکشنبه 1394/05/25 شماره انتشار 19044

فعاليت هاي ويژه ستاد نماز جمعه آيسک زبانزد و قابل طرح در کشور است.

مدير ستاد نماز جمعه کشور در سفر به آيسک گفت: کارهاي توليدي و فعاليت هاي ويژه نهاد امامت جمعه و ستاد نماز جمعه اين شهر زبانزد و قابل طرح در کشور است. حجت الاسلام «سياح» افزود: از جمله اين فعاليت هاي ويژه برگزاري نمايشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس است.

وي از انتشار الکترونيکي نشريه اقامه با هدف انعکاس عملکرد ستادهاي نماز جمعه خبر داد و گفت: در شهر آيسک در سايه وحدت و همدلي مردم و مسئولان به ويژه جديت اعضاي ستاد و امام جمعه کارهاي منظم و اصولي توام با طرح، برنامه و پشتوانه مردمي انجام شده که جاي قدرداني دارد. حجت الاسلام والمسلمين «عرب» امام جمعه آيسک هم با اشاره به برگزاري اولين نماز جمعه اين شهر در 27 بهمن 1391 نيازهاي ستاد نماز جمعه آيسک را در حوزه سمعي بصري و چاپ و تکثير عنوان کرد و خواستار توجه ستاد نماز جمعه کشور به اين خواسته ها شد.

«حسين عرب» جانشين ستاد نماز جمعه آيسک هم به تشريح فعاليت هاي اين ستاد از بدو تاسيس پرداخت و با اشاره به تشکيل 124 جلسه گفت: در سال 93 حضور حداکثري هزار و760 نفر و حضور حداقل 240 نفر در آيين نماز جمعه را شاهد بوده ايم که متوسط اين حضور 844 نفر است.

وي به خريد دفتر ستاد به عنوان مهم ترين اقدام معاونت طرح و برنامه ستاد نماز جمعه آيسک اشاره کرد و برپايي نمايشگاه دفاع مقدس با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش هاي دفاع مقدس را در کنار بزرگداشت مناسبت هاي مذهبي اعياد و وفات، يادواره شهدا و برگزاري مسابقه هاي مختلف را از فعاليت هاي فرهنگي اين ستاد برشمرد.