افزایش بازدید و رنکینگ وب سایت

تازه ها

افزایش بازدید و رنکینگ وب سایت

نظرات ()


افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو

اگر امروز به مانند بسیاری مردم اقتصادی هستید بهتر است درباره شروع یک کسب و کار جدید فکر کنید. هر کسب و کار جدید نیازمند به یک وب سایت است و وب سایت زمانی مفید می باشد که دیگران بتوانند آن را پیدا کنند. همه مالکان وب سایت نیازمند تمرکز روی رتبه وبسایت خود در همه موتورهای جستجو هستند.

چالش اصلی وبمسترها یادگرفتن عوامل کلیدی از سئو می باشد. در حقیقت وبمسترها حاضرند هزینه های میلیونی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو حتی به نسبت شکل های دیگر بازاریابی اینترنتی همانند تبلیغات کلیکی خرج کنند.

شما می توانید برای افزایش ترافیک سایت از موتورهای جستجو به دو شکل تبلیغات کلیکی یا تکنیک های بهینه سازی سایت تمرکز کنید. از همین امروز بهینه سازی وب سایت خود را شروع کنید زیرا از رقیبانتان جلو خواهید افتاد.

از تکنیک های درون وب سایت مثل meta tag ، headers و کلمات کلیدی برای پیشرفت رتبه وب سایت استفاده نمایید.

برای بهینه سازی وب سایت به یک برنامه ریزی بلند مدت فکر کنید. فرض نکنید بعد از طراحی سایت در موقعیت بالای موتورهای جستجو قرار می گیرید. به یاد داشته باشید رنک گرفتن نیازمند زمان است.

از ابزارهایی که از بیرون وب سایت می باشند استفاده نمایید. off-page optimization فرآیندهایی مثل لینک بیلدینگ می باشد که البته باید از وب سایت سومی به وب سایت شما با پیج رنک بالاتر لینک شود.

روی سئو تمرکز کنید، برنامه خود را تا رسیدن به موقعیت اول ادامه دهید. هنگامی که به هدف دلخواه خود رسیدید یک برنامه بلندمدت نگهداری برای باقی ماندن در همان رتبه ایجاد کنید.

سایت هایی که در سه تای اول موتورهای جستجو قرار گرفته اند حجم اصلی ترافیک از کاربران را در اختیار دارند. اگر وب سایت شما در این موقعیت نباشد کسب و کار شما و درنتیجه سود افزایش پیدا نخواهد کرد. بنابراین به هیچ جا به غیر از جایی که باید باشید و نیاز دارید فکر نکنید.

در بهینه سازی سایت پافشاری کنید، اعتماد به نفس داشته باشید و صبور باشید.

جهت افزایش بازدید روزانه وب سایت خود اندیشیده اید؟

بازدید روزانه 500 یا 1000 یا 2000 یا 5000 یا بیشتر؟

ما رتبه وب سایت شما را در الکسا و گوگل بالا میبریم و همچنین بازید های روزانه تا بیش از 5000 بازدید درست ( با Ip های متفاوت ) برای وب سایت شما می آوریم...

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل بفرمایید : 03516226353